Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا: صفر قلی خواجه رئیس مرکز علمی کاربردی گرگان 3 در مصاحبه با خبرنگار برنا اظهار کرد:  از زمان تاسیس این مرکز رشته های مختلفی در حوزه های مختلف ارائه شده است.

وی ادامه داد: از رشته های شاخص این مرکز میتوان به روابط عمومی و خبرنگاری اشاره کرد که در این راستا تفاهم نامه ای با خانه مطبوعات بسته شد و خبرنگارانی که از طریق این صنف به دانشگاه معرفی شوند، 25 درصد تخفیف شهریه به آنان تعلق میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در زمینه افزایش مهارت آموزی در رشته عکاسی کارگاه های مختلفی برگزار شده است، یادآور شد: رشته مشاوراملاک و پیش دبستانی از رشته های جدید این مرکز میباشد که در صورتی که از کانال مربوطه معرفی شوند و در این مرکز به افزایش مهارت آموزی بپردازند شامل تخفیف شهریه میشوند.

وی با اشاره به اینکه در راستای کمک به دانشجویان تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته شده است، گفت: دانشگاه علمی کاربردی سعی در پرداخت 30 درصد شهریه دانشجویان این مراکز را از محل منابع دولتی دارد اما تا کنون این امر محقق نشده است.

خواجه بیان داشت: در مرکز علمی کاربردی گرگان 3 ، 12 رشته ارائه می شود اما ما به دنبال افزایش رشته های مهارتی در این مرکز هستیم.

وی بیان داشت: تا کنون ادارات و مراکز به دنبال ارتقاء سطح تحصیلی کارمندان بودند و بیشتر بدین منظور به این مراکز ورود پیدا میکردند.

رئیس مرکز علمی کاربردی گرگان 3 یادآور شد: خانواده ها بایستی از مقطع دبیرستان فرزندانشان را برای ورود به رشته های مهارتی تشویق نمایند زیرا مدرک گرایی فاقد مهارت افزایش یافته است و امروزه شاهد بیکاری جوانان تحصیل کرده هستیم.

وی اضافه کرد: برای افزودن رشته های جدید در دانشگاه علمی کاربردی نیاز سنجی صورت میگیرد و این مراکزاز ایده ها و تقاضا های جدید و مثمر ثمر استقبال میکنند و هدف این مراکز برطرف کردن نیازهای جامعه از طریق مهارت آموزی به افراد است.

خواجه در پایان یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی بنا به درخواست متقاضیان دوره های کوتاه مدت که منجر به مهارت آموزی میشود را نیز برگزار میکند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیکاری جامعه روابط عمومی شاخص مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با اساتید مدارس حوزه علمیه تبریز افزود: عدم تبعیض در مراکز علمی موجب افزایش انگیزه و دل گرمی اساتید می‌شود.

وی بابیان اینکه معلمی شغل انبیاست، از اساتید حوزه خواست در کنار علم به تزکیه، تربیت و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشند و دانشجویان باشعور و آگاهی تربیت کنند.

رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه معلم می‌تواند به آگاهی نسل جوان عمق ببخشد و جامعه را به سمت سعادت هدایت کند، بیان کرد: باید احترام، ادب و اخلاق در حوزه و دانشگاه حفظ شده و ارتقا یابد و به جامعه نیز تسری پیدا کند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: معلمی یکی از صفات خداوند است و معلمان آن چیزی که بیان می‌کنند تجلی علم حق است.

وی با اشاره به اینکه معلمان فارغ از مسائل مادی و دنیوی با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند و این بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: معلم و استاد همواره باید مورد تکریم قرار گیرند و انتظارشان از جامعه و نظام آموزشی، ادب و حسن خلق است.

وی تأکید کرد: تمامی مراکز علمی باید طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال" جهش تولید با مشارکت مردم" داشته باشند و معلمان و اساتید اهمیت این نامگذاری را برای مخاطبان خود تبیین کنند.

کد خبر 6095206

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران