Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:29:56 GMT

زمان آزمون وکالت مرکز وکلا چه زمانی است؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۴۴۱۸

زمان آزمون وکالت مرکز وکلا چه زمانی است؟

رئیس مرکز وکلای قوه‌ قضائیه پیش از این تاکید کرده بود "برگزاری سالانه آزمون وکالت، تکلیفی است که آیین‌نامه مرکز بر آن تصریح دارد و من آن را اجرا خواهم کرد!" اما زمان دقیق برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلا چه زمانی است؟! ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه حقوقی ـ قضایی خبرگزاری تسنیم؛ علی بهادری جهرمی، رئیس مرکز وکلای قوه‌ قضائیه از اعلام زمان دقیق برگزاری آزمون وکالت در آینده نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مشخص نبودن زمان دقیق راه‌اندازی سامانه شفافیت کارشناسان و وکلا و سامانه ارجاع هوشمند کارشناس، خبر داد و اعلام کرد هر دو سامانه در حال تکمیل است.

رئیس مرکز وکلای قوه‌ قضائیه چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود از برگزاری قطعی آزمون وکالت خبر داده بود؛ این در حالی است که برخی از صاحب نظران، تعلل مرکز وکلا در برگزاری آزمون وکالت را ناشی از کم رغبتی این مرکز برای برگزاری آزمون وکالت تلقی کرده بودند.

بهادری در پاسخ به این شبهات تصریح کرد: «زمان برگزاری آزمون وکالت به زودی اعلام خواهد شد.»

رئیس مرکز وکلای قوه‌ قضائیه پیش از این، زمان برگزاری آزمون وکالت این مرکز را در فصل پاییز اعلام و تاکید کرده بود: «برگزاری سالانه آزمون وکالت، تکلیفی است که آیین‌نامه مرکز بر آن تصریح دارد و من آن را اجرا خواهم کرد.

آخرین آزمون مرکز وکلای قوه‌ قضائیه در آذر سال 96 و با پذیرفتن 3000 نفر از 84 هزار و 500 شرکت‌کننده در این آزمون برگزار شده بود.

واکنش رئیس کانون‌ وکلای مرکز به تصمیم معاونت حقوقی دولت علیه دانشجویان فقهعدم‌ تغییر حق‌الوکاله وکلا از سال 82 / مقابله با مؤسسات داوری و حقوقی غیرمجاز ‌عزم ملی می‌خواهددرخواست تحقیق و تفحص از کانون وکلای دادگستری مرکزداستان دنباله‌دار "اعطای پروانه وکالت" به افراد خاص در کانون وکلا/ ان‌شاالله که دروغ باشد!

انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کانون وکلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون وکلا کانون وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بناست فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

کد خبر 6090205

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد