Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر اطلاعات با بیان اینکه استان همدان خاستگاه علمای بزرگی است، گفت: همدان را استان شهیدان بی‌ادعا می‌دانیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی صبح دوشنبه 4 شهریورماه همزمان با سومین روز از هفته دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه همدان، استان ادب و معرفت است، اظهار کرد: شهید آیت الله مفتح، آیت الله شیخ محمد بهاری، آیت الله مجاهد و بزرگان زیادی از این خاک برخاستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همدان را استان شهیدان بی‌ادعا می‌دانیم به طوری که سردار شهید همدانی با یک انگیزه رشادت‌طلبانه همراه با سایر رزمندگان در سنگرهای دفاع از کشور شرکت داشت.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه نیروهای وزارت اطلاعات در استان همدان همواره از نفس گرم و رهنمودهای ائمه جمعه استان بهره‌مند هستند، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در خدمت این مردم شهید داده با اخلاص قدم برداریم.
بر اساس این گزارش،‌ حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در سومین روز از هفته دولت پس از حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرد.
شرکت در شورای اداری استان همدان و سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت از برنامه های دیگر وزیر اطلاعات در سفر به استان همدان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی

تصویری کمتر دیده شده از شهیدان محمدرضا زاهدی، احمد کاظمی، سعید مهتدی و سرلشکر محمد باقری را مشاهده می کنید.

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • از افراطی ترین یگان رژیم صهیونیستی چه می دانیم؟
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد