Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسوول نمایدگی ولی فقیه در استان قزوین در دوازدهمین بخش از یادداشت های خود در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
(نقشه راه آینده)
ریشه کنی وابستگی:
قطع وابستگی در ابعاد و زوایای گوناگون جز آرمانهای اصلی انقلاب اسلامی بوده و هست و بنیانگذار جمهوری اسلامی می فرماید: یک مملکت اگر بخواهد خودش روی پای خودش بایستد، مستقل بشود در همه ابعاد ، چاره ندارد جز اینکه تفکر این که ما باید از خارج چیز وارد کنیم(را)از کلمه اش بیرون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمات قصار ص113

یا فرمودند: همت کنید تا آخرین رگ و ریشه های وابستگی این کشور به بیگانگان راه در هر زمینه ای قطع نمایید. کتاب کلمات قصار ص114

چنانکه اولویت تمام قوا رساندن کشور به استقلال همه جانبه است: در راس برنامه ملت و درست باید استقلال همه جانبه کشور، از قوای انتظامیه گرفته تا قوای تقنینیه و قضائیه و اجرائیه باشد.
کلمات قصارص114

وحضرت آیت الله خامنه ای در توصیه های خود درگام دوم می فرماید: استقلال ملی به معنی آزادی ملت و حکومت از تحمیل و زورگویی قدرت های سلطه جهان است.

اساسا استقلال از نعمت های بزرگ الهی است که تمام پیامبران برای تحقق و عملیاتی شدنش جهاد دائمی داشتند چرا که مستکبران می خواستند مردم را در وابستگی کامل نگه دارند و می دانستند ملت وابسته یعنی ملت تحقیر شده ، گوش بفرمان ، بی اراده و در یک کلمه ملت مرده و بی روح ولکن پیامبران شکوفای استعدادهای مردم را در استقلال دانستند و استقلال را ریشه و عامل موارد ذیل یاد می کردند:
1-استقلال، انسان ها و جوامع را توانا و دانا می سازد.
2-استقلال ، قدرت ایستادگی در برابر زور گویی را بالا می برد.
3-استقلال، زمینه های رشد درعرصه های گوناگون را فراهم می سازد.
4-استقلال ،روح بندگی به خداوند را تقویت و نهادینه می سازد.
5-استقلال ،توان پاسخ نه به شیطان را ایجاد می کند.
بالاخره استقلال گوهری است که در صورت تحقق آقایی و سروری ملت را رقم خواهد زد، ملت ایران با قیام خود انقلابی را پیروز کردند و کشور را که در تمام زمینه ها در چنگال گرگ های بدجنس گرفتار بود، و اجازه حرکت را از ملت گرفته بودند و همه راه های خود اتکایی را سلب کرده و کشور را کاملا بلعیده و ملت را درحاشیه مشغول ساخته بودند باز پس بگیرند.

در اقتصاد و امنیت و سیاست و...ایران را به بند کشیده بودند وتلاش می کردند مردم را به این باوری برسانندکه خود قادر بر انجام نیستند.

نتیجه: ما می توانیم و باید سرنوشت تمام امور را بعهده بگیریم علی رغم میل باطنی دشمنان ملت ایران با رهبری حضرت امام (ره) سد اسارت را شکستند و پرچم استقلال را بالا بردند و در این چهل سال برای استقلال کشور هزینه های فراوانی دادند ولکن لذت مستقل بودن را چشیدن و امروز در کنار سفره کشوری مستقل نشستند و همه شاهد افتخار آفرینی جوانانشان درعرصه های مختلف هستند و بدون اعتنا بر سروصداهای زورگویان جهان تلاش ومجاهدت می نمایند تا مشکلات موجود را رفع و بطور کامل به استقلال واقعی برسند و جایگاه خود را در بین المل تثبیت کنند.

هر چند دشمنان ملت ساکت نمانده و هر بار با حیله ها و توطئه های گوناگون و پیچیده درصدد برگرداندن ایران به دوران منحوس پهلوی بوده ولکن ملت ایران با بصیرت با کمک خداوند متعال مسیر نجات بخش اسقلال را رها نخواهند ساخت و با تمام وجودش از آن پاسداری خواهند کرد، انشاا...

علی معبودی تمای
ادامه دارد ...

 

1001/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • ایران قدرت فرماندهی خود را در عملیات وعده صادق به نمایش گذاشت