Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:32:19 GMT

سایه چتر پرنده‌ در برابر باران و آفتاب

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۴۸۸۸

سایه چتر پرنده‌ در برابر باران و آفتاب

به گزارش روزنامه دیلی میل، این چتر پرنده که «فری پاراسول» (Free Parasol) نام دارد با استفاده از یک دوربین و هوش مصنوعی، سر کاربر را در حین راه رفتن در خیابان به‌طور خودکار ردیابی و دنبال می‌کند. این فناوری هم اکنون در برخی پهپادهای خودران استفاده می‌شود اما شرکت ژاپنی Asahi Power Services امیدوار است که بتواند این فناوری را برای استفاده در چترهای خود پرواز نیز سازگار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربر با استفاده از این چترهای پروازی می‌تواند بدون در دست گرفتن آنها، به راحتی در خیابان آمد و شد کند؛ استفاده از این چترهای پرنده در هر دو وضعیت بارانی و آفتابی مفید است.

نمونه اولیه این چترهای پروازی ۱۱ پوند (۴.۹۸ کیلوگرم) وزن دارد و می‌تواند تنها ۲۰ دقیقه پرواز کند. اما طراحان این چترها اطمینان دارند که می‌توانند وزن آنها را تنها به دو پوند (۹۰۷.۱۸ گرم) کاهش و زمان پرواز را به یک ساعت یا بیشتر افزایش دهند. با این حال طول مدت پرواز این چترها به وضعیت آب و هوایی و قرار گرفتن تحت تاثیر باران و بادهای شدید بستگی خواهد داشت.

انتظار می‌رود که چترهای پروازی «فری پاراسول» تا سال ۲۰۱۹ با قیمت ۲۷۵ دلار به بازار عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که تا سال ۲۰۲۰ پهپادها به یک صنعت ۱۰۰ میلیارد دلاری تبدیل شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پهپاد شرکت ژاپنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | جشن قهرمانی پرشور اینتر و پیروزی تعیین‌کننده آرسنال برابر تاتنهام تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 29 آوریل 2024) بودند.

موج اینتر
حدود 300 هزار نفر برای جشن گرفتن ستاره دوم این‌جایی است که جشن گرفتند
پنج شگفت‌انگیز
تیاگو و دروسی متوقف شدند، گاسپ بالا رفت، تودور امیدوار شد تا پایان [فصل]
توقف مکالمات یووه و الگری تا آینده
جنون اینتر یک هیولای دیگر برای رودیگر
خاوی مارتینز: بایرن-رئال مادرید، حماسی، رازآلود و یک جنگ است یوسوا کیمیش: بازی برابر رئال مادرید خاص است ژاوی چیزهای بیشتری می‌خواهد لواندوفسکی همچنان ادامه می‌دهد
اولین چالش ژاوی کورس قهرمانی همچنان پابرجا
آرسنال دربی هیجان‌انگیز را برد و هالند پیروزی سیتی را تضمین کرد تاتنهام 2-3 آرسنال
این‌بار نمی‌لغزیم

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی