Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سامانه باور ۳۷۳ نسبت به نمونه پیشرفته آمریکایی پاتریوت (pack 3) که بردی بالای ۱۲۰ تا ۲۰۰ کیلومتر دارد، توانسته است در بسیاری از شاخص‌های مختلف موفق‌تر باشد و این نمایشگر موفقیت اراده و همت ایرانی است.
سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳، با ابراز امیدواری از توانمندی‌های دانشمندان داخلی در ساخت و تولید انواع تسلیحات دفاعی گفت: در این نمایشگاه انواع سامانه‌های پدافندی رصد و کشف اهداف هوایی متجاوز، جست‌وجو و تعقیب که قابلیت قفل کردن راداری و در نهایت انهدام اهداف هوایی در سطوح پست، متوسط و بالا را دارند، به نمایش گذاشته شد که این موضوع بیانگر توانمندی وزارت دفاع در ساخت و تولید انواع سامانه‌های پیشرفته پدافند هوایی است که اوج آن در سامانه "باور۳۷۳” قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نام سامانه باور ۳۷۳ نشان از باور ایرانی و اسلامی دارد و بحمدالله این سامانه توانسته است پس از بررسی‌های سختگیرانه پدافند هوایی نسبت به ابعاد گوناگون آن در تمامی آزمایش‌ها و تست‌های مختلف فنی موفق عمل کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در بررسی به عمل آمده، سامانه باور ۳۷۳ نسبت به نمونه پیشرفته آمریکایی پاتریوت (pack 3) که بردی بالای ۱۲۰ تا ۲۰۰ کیلومتر دارد، توانسته است در بسیاری از شاخص‌های مختلف موفق‌تر باشد و این نمایشگر موفقیت اراده، همت و کار ایرانی است.
سرلشکر باقری با بیان این که «قطعاً سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ امنیت پدافند هوایی ما را چند پله و رتبه بالاتر خواهد برد»، تصریح کرد: اقدامی که در گذشته نزدیک نسبت به هواپیمای گلوبال هاگ آمریکایی صورت گرفت، با ورود این سامانه توان دفاع از مرزهای هوایی در برد بالاتر رقم خواهم خورد و ابعاد بازدارندگی را که در حوزه موشکی متمرکز شده بود، به ابعاد دفاع از "فضای” کشور هم تعمیم داده و انشاءالله این افتخار فضای امنیت مطمئن را برای کشور رقم خواهد زد. برچسب ها: سرلشکر محمد باقری ، سامانه باور ۳۷۳

منبع: خرداد

کلیدواژه: سرلشکر محمد باقری سامانه باور ۳۷۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پهپاد «ام کیو - ۹» به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد.

پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اعتراف کرد که یک پهپاد «ام‌کیو - ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی مشکوک این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

در همین ارتباط، مقامات یمنی هنوز واکنش رسمی درباره سقوط مشکوک این پهپاد گران قیمت آمریکایی در سواحل یمن اتخاذ نکرده‌اند.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، جنبش انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

کد خبر 6089412

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • اینفوگرافیک/ ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی