Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدانید اقتدار این کشور از خون آقازاده‌هایی بدست آمده که جان بر کف امنیت این کشور را تامین کرده‌اند و نه از گرگ زاده‌هایی که از نفوذ قدرت وابستگانشان تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - محمد امین محب شاهدین؛* انقلاب اسلامی ایران همانطور که رهبر فرزانه ما هم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند با مجاهدت های فراوان و سختی های بسیار از موانع عبور کرده و قدم در عرصه ی جدیدی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند این جوانان مومن انقلابی هستند که پرچمدار گام دوم انقلاب اسلامی هستند و باید با حضور خود در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی و.... این ماموریت مهم را به سلامت به پایان برسانند.

اما دوستان من، همرزمان جوان من، برای پذیرفتن مسئولیت های سنگین، باید بستر مسئولیت ها را شناخت و این کار جز با شناختن اهداف و آرمان های اندیشه انقلاب میسر نمی‌شود.

یکی از مهمترین وظیفه جوان مومن انقلابی، گفتمان سازی اندیشه های انقلاب است. به لطف الهی و با اراده جوانان با همت، این امر تا حدودی شکل گرفته است که تاثیرات آن را در حزب الله لبنان، انصارالله یمن می توان مشاهده کرد.امروز ایجاد انگیزه و تبلور روح تفکر انقلابی باید به وسیله ی جوان انقلابی در جوامع جهانی صورت بگیرد.

همسنگران من، ما باید با ایمان به خودسازی که گام اول آن جهاد اکبر و مبارزه با نفس است، با ایمان به جامعه سازی که باید با فعالیت های تشکیلاتی و ایجاد کارگروه های علمی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و گسترش آن ها ،و با ایمان به تمدن سازی که نتیجه جامعه سازی و تربیت صحیح نسلی خواهد بود که با تفکر انقلابی رشد خواهد کرد، شانه هایمان را زیر بار این مسئولیت ها قرار دهیم.

بدانیم هویت جوان انقلابی بر پایه ی شبکه ای است که تشکیل می‌دهد.جوان امروز باید از فضای انفعال خارج شده تهدید هارا شناسایی و به فرصت تبدیل کند. باید با انجام فعالیت تشکیلاتی که نیروی محرک جوان انقلابی است، این مسئولیت های خطیر را به سمت تمدن نوین اسلامی هدایت کرد.

اما سخنی کوتاه با مسئولین، مسئولین ما بدانند کشور ما امروز وارد مسیر جدیدی شده است و هادیان این مسیر جوانان مومن هستند و خواهند بود.

بدانید اقتدار این کشور از خون آقازاده هایی بدست آمده که جان بر کف امنیت این کشور را تامین کرده اند و نه از گرگ زاده هایی که از نفوذ قدرت وابستگانشان تیشه به ریشه انقلاب میزنند.

مسئولین باید رویکرد خود را نسبت به غرب از سیاست لبخند به سیاست خودباوری تغییر دهند.

بدانید جامعه به سمت تفکر انقلابی پیش میرود و هر مسئولی که سعی در تضعیف یا از بین بردن تفکر جوان انقلابی در جامعه باشد، به حکم آتش به اختیار از گردونه انقلاب کنار گذاشته خواهد شد.

محمد امین محب شاهدین- دانشجوی بسیجی رشته حقوق دانشگاه پیام نور سمنان انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران گام دوم انقلاب اسلامی اقتدار ایران دانشگاه پیام نور سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست