Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر یکشنبه در دیدار دست‌اندرکاران برپایی ایستگاه‌های صلواتی آستان مقدس که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد،گفت: در آیات بسیاری از قرآن کریم به اقامه نماز و ایتای زکات توصیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قم بر ضرورت پیش قدم شدن حرم‌های اهل‌بیت (ع) برای خیر رسانی به مردم تأکید کرد و افزود: لازم است حرم‌های اهل بیت (ع) به ایتاء زکات نیز در کنار اقامه نماز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او ایتای زکات را شامل اطعام و کار خیر دانست و افزود: باید جایگاه عبادی و جایگاه اقامه نماز فضایی برای کمک به مردم باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تأکید بر اینکه ایتاء زکات رسالتی فراموش شده است که باید برای احیای آن تلاش شود، ادامه داد: باید به خیررسانی به مردم در جامعه که مورد غفلت قرار گرفته است به ویژه در مکان‌های اقامه نماز و عبادت توجه بیشتری شود.

او با تأکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی حرم به ویژه در مناسبت‌های خاص مشخص شود، افزود: باید نیت و عنوان برنامه‌های اجرایی حرم مشخص شود تا زائران و مجاوران بر این اساس در برنامه‌ها شرکت کنند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه لازم است انجام فعالیت‌های فرهنگی در حرم مطهر تقویت شود،گفت: هر کار خیری که انجام می‌شود با مشکلات و موانعی روبرو است که باید این مشکلات را ریشه‌یابی کرد تا بتوان با تلاش به رفع این موانع پرداخت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه خدمت به روستا‌ها و مناطق محروم از قبیل اطعام و کار خیر امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: لازم است خدمت رسانی به مناطق محروم بر اساس اولویت و رتبه بندی انجام گیرد تا بتوان خدمات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) را به همه نقاط ارائه داد.

آیت الله سعیدی افزود: توجه به مباحث امنیتی در امور امری مهم است، اما باید مراقب بود که این موارد در ارائه خدمات محدودیت ایجاد نکند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  تصریح کرد: ایجاد یک ایستگاه صلواتی دائم در صحن فاطمی امری مهم است که برای احداث این ایستگاه‌ها باید از حضور سایر افراد نیز استقبال شود.

انتهای پیام/ح

حرم‌های اهل بیت (ع) برای خیررسانی به مردم پیش قدم شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد