Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@11:56:43 GMT

گیر افتادن چوپان در مخزن قیر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۲۷۲

گیر افتادن چوپان در مخزن قیر

خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از گیر افتادن یک چوپان به همراه ۱۹ راس گوسفند در یک مخزن قیر روباز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک چوپان به همراه گله گوسفندانش در یک مخزن رو باز قیر در روستای امین آباد گرفتار شده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی پاسگاه ایرج به محض دریافت خبر به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: این چوپان که برای چرای گوسفندانش به بیابان های اطراف روستا رفته بود ناگهان در مخزن رو باز قیر کارخانه قیر مستقر در آن روستا گرفتار می شود. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه با همکاری عوامل آتش نشانی و چند دستگاه بیل مکانیکی، این چوپان و تعداد ۱۰ راس گوسفند از داخل مخزن بیرون کشیده شدند، یاد آور شد: تعداد ۹ راس دیگر نیز به دلیل فرورفتگی بیش از حد در داخل مخزن قیر تلف شدند. فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ۱۰ راس گوسفندی که از داخل مخزن بیرون کشیده شده بودند نیز به دلیل شانس کم برای زنده ماندن، در محل ذبح شدند، از شهروندان خصوصا اهالی روستا خواست تا به هیچ وجه در مکان های ممنوعه که امکان بروز هرگونه حادثه در آن متصور است تردد نکنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مخزن قیر چوپان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احشام قاچاق در بندرلنگه

سرهنگ محمدامین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: مأموران انتنظامی شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، از دپوی احشام قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی دقیق از محل دپو، ۲۵ رأس گوسفندکه بصورت گله‌ای رها گردیده بود کشف و احشام را جهت سیر مراحل قانونی توسط یک دستگاه خودرو کمکی به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • برق روستا‌های بخش خرانق وصل شد
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد