Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایلنا:محمدجواد جمالی نوبندگانی، درباره پیگیری پرونده اعترافات مازیار ابراهیمی متهم ترور دانشمندان هسته‌ای که به اشتباه مورد بازداشت قرار گرفته بود و ورود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دستگیری‌ها، احکام صادره برای زندانیان و احکام حقوقی مربوط به کمیسیون قضایی مجلس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر کمیسیونی هم می‌خواهد به این موضوع (اعترافات مازیار ابراهیمی) ورود کند کمیسیون اصلی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود پخش اعترافات مازیار ابراهیمی این نگرانی را به وجود آورده است که شاید به وجهه حقوق بشر ایران ضربه وارد شود، گفت: باید ابعاد مختلف این قضیه روشن شود تا ما بتوانیم اظهارنظری در این رابطه داشته باشیم، ابعاد ماجرا هنوز روشن نیست.

نماینده مردم فسا تاکید کرد: هنوز نظر رسمی وزارت اطلاعات را نشنیده‌ام و صرفا یک اظهارنظری از سخنگوی دولت بیرون آمده است که موضوع کلی بوده است اگر ما صحبت‌های وزارت اطلاعات را بشونیم بهتر می‌توانیم تصمیم بگیریم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: متهم ترور دانشمندان هسته ای مازیار ابراهیمی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟