Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌طرح های توسعه خدمات زیربنایی روستایی آذربایجان غربی امروز همزمان با تعدادی از استان های کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

‌به گزارش ایسنا‌، امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت، چندین طرح توسعه خدمات زیربنایی روستایی در استان آذربایجان غربی با ۸۳.۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برق رسانی به 10روستای فاقد برق با 5.5 میلیارد تومان سرمایه گذاری، آبرسانی به ۴۹ روستای ارومیه با ۱۰.۸ میلیارد تومان، گازرسانی به ۴۹ روستای استان با ۵۹ میلیارد تومان، تکمیل راه روستایی داراب- دلزی در سلماس بطول ۶.۵ کیلومتر و ۲.۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری، 116 مرکز خدمات بهداشتی درمانی روستایی، توسعه پوشش شبکه تلفن همراه و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در ۲۳۶ روستای استان و ۶.۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری پروژه هایی بودند که امروز در مراسمی با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی بصورت همزمان در روستای اوچ اولر ارومیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی