Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از اجرای طرح امحاء جانوران موذی در محلات بیست گانه منطقه خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با اجرای این طرح و مشارکت شهروندان درحفظ محیط زیست از تکثیر جانوران مزاحم و موذی در شهر جلوگیری شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، “حمیدرضا فرخی” با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت شهر و آرامش و آسایش بیشتر شهروندان طرح مبارزه با جانوران موذی و مضر شهری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همزمان با فصل گرم تابستان و ازدیاد جانوران مضر و موذی در شهر با توجه به ازدیاد پیام های سامانه 137 در ادامه اقداماتی که از ابتدای سال جاری تا کنون آغاز شده، یکهزار و 600 کلونی تکثیر جانوران موذی در منطقه شناسایی و دو هزار و 300 مورد طعمه گذاری شد.
فرخی در ادامه گفت: در راستای ارتقای سطح آگاهی شهروندان و آشنا شدن هرچه بیشتر افراد در مواجهه با جانوران موذی، بروشورهای آموزشی بین شهروندان توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته در این طرح فوریتی، توزیع تله موش بین شهروندان است که از سوی عوامل نواحی 9 گانه میان شهروندان توزیع می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به سایر فعالیت های این طرح اضافه کرد: در ادامه فعالیت های انجام شده در سطح شهر می توان به طرح زنده گیری و واکسیناسیون یکصد و بیست قلاده سگ ولگرد اشاره داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شناسایی جانوران شهری محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد