Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@16:45:28 GMT

ملوان - داماش؛ دربی داغ گیلانی‌ها در لیگ یک

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۷۵۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملوان انزلی که مدت هاست با مشکلات عدیده‌ی فنی، مدیریتی، مالی و حواشی گوناگونی دست و پنجه نرم می کند، در دو هفته‌ی نخست لیگ آزادگان به ترتیب برابر سرخپوشان شکست خورد و مقابل آرمان گهر نیز متوقف شد.

پس از برکناری علی لطیفی، آرتا منهاجی به صورت موقت هدایت باشگاه ملوان را برعهده گرفت و اکنون ملوان با حواشی زیاد، کادرفنی کم تجربه و بازیکنان عمدتا گمنام، کار بسیار دشواری را چه در تقابل با داماش در دربی گیلان و چه در ادامه‌ی لیگ خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان با یک امتیاز از دو بازی در رده‌ی چهاردهم قرار گرفته و در بازی خانگی برابر داماش امیدوار به خروج از بحران است.

داماش گیلان هم که با خرید امتیاز اروند خرمشهر جواز حضور در لیگ یک را دریافت کرده، پس از تساوی هفته‌ی نخست برابر رایکا، در هفته‌ی دوم برابر سرخپوشان پاکدشت به برتری قاطع سه بر صفر رسید تا نشان دهد که حرف های زیادی برای گفتن دارد و برای هیچ تیمی رقیب آسانی نخواهد بود.

داماش با چهار امتیاز در رده‌ی سوم قرار گرفته و این فرصت را دارد تا با برتری برابر ملوان در دربی ال گیلانو و در صورت لغزش رقبا، به صدر جدول صعود کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داماش گیلان لیگ یک ملوان بندرانزلی لیگ دسته اول لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود