Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:57:34 GMT

مدارس اردبیل مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد هستند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۹۴۰

مدارس اردبیل مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد هستند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم با استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس سطح استان بخاری‌های نفتی را از مدارس سطح استان اردبیل جمع‌آوری کنیم.

 به گزارش ایسنا، دولت لطفی در حاشیه افتتاح آموزشگاه شبانه‌روزی بخش لاهرود مشگین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با اجرای طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در تمامی مدارس سطح استان اردبیل تلاش می‌کنیم بخاری‌های نفتی را از مدارس سطح استان اردبیل جمع‌آوری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  

 امسال همزمان با هفته دولت 32 پروژه آموزشی در سطح استان اردبیل شامل 20 باب مدرسه متشکل از 112 کلاس درسی است و همچنین در کنار آن‌ها نیز چندین نمازخانه و سالن ورزشی در سطح مدارس استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

  

وی با بیان اینکه بیش از 420 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه می‌شود، ادامه داد: پروژه‌های افتتاحی اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در سطح مدارس نواحی 19 گانه استان بیش از 420 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه می‌شود. 

  

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی جامعه است به طوریکه توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این سرزمین است.

   به گفته لطفی مدرسه شبانه‌روزی فرزانگان بخش لاهرود با اعتبار حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 6160 متر مربع و زیر بنای 2000 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است و این مدرسه دارای شش کلاس درس، امکانات و تجهیزات خوابگاهی و شبانه‌روزی است


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردبيل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل سیستم گرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل