Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور از قضات و کارمندان نمونه دادستانی کل تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: قدردانی از زحمات همکاران جزو وظایف ما می باشد، کما اینکه موضوع قدردانی و سپاسگزاری در دین مبین اسلام مورد تاکید فراوان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مراسم در راستای تشکر و تجلیل از کسانی است که با همه کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد با تمام وجود به نظام و مردم عزیزمان خدمت می کنند، اگرچه پاداش این مجاهدت‌ها و تلاشهای صادقانه نزد خداوند متعال محفوظ است.

منتظری افزود: وظیفه خود میدانم از همه همکاران خود در دادستانی کل کشور قدردانی و تشکر داشته باشم و امیدوارم که بتوانیم در هرعرصه و سنگری که هستیم بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: اعتقاد دارم که در نظام جمهوری اسلامی ایران هرچه تلاش و خدمت شود نمی‌توان حق این انقلاب را به جا آورد. چون شهدای بسیاری تقدیم این نظام مقدس شده و مجاهدت‌های بیشماری صورت گرفته است و لذا باید شکرگزار این نعمت بوده و برای حفظ آن بیش از گذشته تلاش کنیم.

در این مراسم از علی اکبر بختیاری، محمدجواد حشمتی و مصطفی برزگر گنجی به عنوان قضات نمونه و مجید زارع، محسن شیرخانی و هاجر جعفریان به عنوان کارمندان نمونه تجلیل شد. همچنین از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی دستجردی که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود به پاس سال‌ها خدمات صادقانه قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز كارمند دادستان كل كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر، اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران