Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@14:59:58 GMT

خبر خوش برای کارکنان ناجا/ ۱۲۴۵ مأمور صاحب خانه شدند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۸۰۶

فرمانده نیروی انتظامی از افتتاح ١٢٤٥ واحد مسکونی در سراسر کشور خبر داد.


به گزارش شریان نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در آیین افتتاح ۱۲۴۵ واحد مسکونی نیروی انتظامی در سراسر کشور (به صورت ویدئو کنفرانس) همزمان با دهه ولایت، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت و مدافعان حریم و حرم درود و رحمت می‌فرستیم و برای مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تبریک ایام دهه ولایت و خیرمقدم به جمع مدعو به ویژه مسئولان محلی استان البرز اعم از دادستان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر این استان افزود: از سردار هابیل درویش؛ مدیر عامل بنیاد تعاون که با روحیه جهادی، انقلابی و پیگیرانه، موضوعات و مأموریت‌های مربوط به بنیاد را دنبال می‌کند نیز قدردانی می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: چه بسا اگر روحیه جهادی و پیگیرانه سردار درویش و همکارانمان در معاونت مهندسی نبود، شاید برحسب ظاهر نمی‌توانستیم شاهد این افتتاح باشیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: علی‌رغم وجود برخی مشکلات و مسائل امروز شاهد افتتاح ۱۲۴۵ واحد مسکونی در ۱۲ استان هستیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: معیشت و تأمین مسکن سبزپوشان ناجا برای ما در اولویت است، چرا که همکاران بنده در سراسر کشور جزء پرتلاش‌ترین افراد هستند و انصافا در اقصی نقاط کشور از مرکز تا مرز و در دل شهر‌ها و جاده‌ها، شبانه روز و در همه ایام تعطیل و غیرتعطیل مشغول فعالیت و ایفای نقش هستند و در این میان با افراد مختلفی مواجه می‌شوند.

سردار اشتری با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: همکارانم مجاهدانه، ایثارگرانه و با روحیه جهادی برای تأمین نظم و امنیت کشور تلاش می‌کنند و در این میان فشار‌های مأموریتی و سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شوند و تأمین و بهبود معیشت آنان و خانواده هایشان حداقل کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تأکید بر اینکه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و سبزپوشان ناجا دغدغه و اولویت جدی بنده و هیئت رئیسه ناجا است، خاطر نشان کرد: این مهم را به جد دنبال می‌کنیم.

او با اشاره به تأمین مسکن کارکنان بیان کرد: در این حوزه هدف گذاری سه ساله کرده‌ایم و بنا داریم در این بازه زمانی همکاران واجد شرایط مان بتوانند صاحب مسکن شوند و از طرفی در مأموریت‌ها از مسکن سازمانی استفاده کنند.

سردار اشتری ادامه داد: در سبد معیشتی هر فرد تأمین مسکن یکی از مولفه‌های اساسی است و ما نیز بنا داریم این مهم را به جد دنبال و تأمین کنیم.

او با اشاره به شأن و جایگاه سبزپوشان ناجا خاطر نشان کرد: انصافا شجاعت، رشادت، ایثار و اقدامات همکاران و خانواده هایشان را قدردانیم و توجه به معیشت آنان را "حداقل اقل " وظیفه خود می‌دانیم.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن کارکنان ناجا ادامه داد: در کلان، مسئولیت این قرارگاه با شخص بنده و در استان‌ها به همت فرماندهان انتظامی استان‌ها موضوع تأمین مسکن کارکنان دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مأموریت‌های بنیاد تعاون ناجا تأکید کرد: ارائه خدمات انتظامی به مردم در حوزه هایی، چون آی تی و ... و نیز خدمت به کارکنان باید دو محور اساسی اقدامات بنیاد باشد و هر مأموریتی خارج از این حوزه باید تعطیل شود.

او ادامه داد: بنا داریم تا پایان سال جاری ۶ هزار واحد مسکونی که به کارکنان تعهد داشتیم را در چهار فاز تحویل دهیم و پس از تحویل این پروژه‌ها که با تأخیر همراه بوده است، هدف گذاری سه ساله خود را در تأمین مسکن سایر کارکنان دنبال کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی اشاره کرد: از همین جا از تأخیر به وجود آمده در تحویل پروژه‌های مسکونی عذرخواهی می‌کنم و باید بگویم بنده به جد دغدغه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان را دارم؛ البته در حکم انتصاب بنده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه بر معیشت کارکنان در اولویت سایر موضوعات آمده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری دغدغه جدی معیشت آحاد مردم و پرسنل نیرو‌های مسلح را دارند و باید از این بابت هم خداوند را شاکر باشیم که رهبر عزیزی داریم که به فکر مردم و نیرو‌های مسلح و سربازان خودشان هستند.

او تأکید کرد: ان شاء الله بتوانیم خدمتگزارانی صدیق برای مردم باشیم و بیش از پیش امنیتی را که امروز مثال زدنی است را ارتقاء دهیم.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود گفت: ان شاء الله با روحیه انقلابی، ولایی و جهادی بیش از گذشته بتوانیم به مردم عزیزمان خدمت کنیم چرا که خدمت به مردم را توفیق و برکت می‌دانیم.

گفتنی است، دقایقی پیش ۲۳۲ واحد مسکونی در پروژه پرنیان اندیشه توسط فرمانده نیروی انتظامی افتتاح شد و با ابلاغ سردار حسین اشتری سایر پروژه‌های مسکونی در ۱۲ استان کشور نیز توسط فرماندهان انتظامی استان‌ها افتتاح شد؛ همچنین کلنگ زنی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) مجتمع مسکونی پرنیان اندیشه با حضور سردار اشتری صورت گرفت.

شایان ذکر است، پیش از سخنان سردار حسین اشتری، سردار هابیل درویش؛ مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا گزارشی از عملکرد بنیاد در حوزه عمرانی و مسکونی ارائه کرد.

گفتنی است، در این مراسم سردار هابیل درویش؛ مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی استان البرز، سردار محسن خانچرلی؛ فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران و غیره حضور داشتند.

همچنین سردار خرم نیا؛ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز ضمن افتتاح ویدئو کنفرانی پروژه‌های مسکونی با ابلاغ سردار اشتری، دقایقی به ارائه گزارش پرداخت.

برچسب هاسردار اشتری

منبع: شریان

کلیدواژه: سردار اشتری سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب

 فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم به ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه (س) در حمایت از طرح نور گفت: حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام خبرگزاری پلیس؛ سردار احمدرضا رادان در اجتماع ۶ هزار نفری مردم قم در صحن آئینه حضرت معصومه (س) در حمایت از طرح نور فراجا حضور یافت و بیان داشت: فراجا طرح نور را با قوت ادامه می‌دهد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: سپاسگزار و قدردان محبت شما عزیزان خواهران، برادران، علماء، فضلا، رزمندگان و آحاد مردم هستیم. خدا را شاکریم که قدم در راهی گذاشته‌ایم در راه سخت پرپیچ و پر فراز و نشیبی که مردم انقلابی این راه پر فراز و نشیب را درک کردند و در حمایت از پلیس به میدان آمدند.

سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

فرمانده کل انتظامی در ادامه گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که در این معرکه به گونه‌ای جلوه کند که پلیس تنها است، اما مردم این خط بطلان را بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم در کنار پلیس، با پلیس، برای پلیس و همراه و همگام با پلیس هستند.

سردار رادان افزود: بدانیم در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسیده است که نبرد رویارو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ چیز در بر ندارد و از همین رو وارد جنگ فرهنگی شده است. دشمنان تلاش دارند دو بال از ما گرفته بشود اولین بال، بال حیا و عفت است و دومین بال، بال غیرت است.

وی گفت: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

بنابر اعلام خبرگزاری پلیس، سردار رادان گفت: آیا این دختران وطن، دشمنان ما هستند، هرگز، اینها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند تا بتوانند سرباز بی جیره و مواجب آنان باشند ما در حقیقت داریم حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی مان را انجام می‌دهیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، از مادران آینده‌ای که بایستی رزمنده پرور، شجاع پرور، میهن دوست پرور و اسلام دوست باشند.

وی با بیان این که عده‌ای قصد دارند عفاف و حجاب را یک مسئله امنیتی جا بیندازند، بیان داشت: بنده رسماً اعلام می‌کنم، رسماً بدانید ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملاً فرهنگی و کاملاً اجتماعی می‌بینیم، اصلاً انتظامی و امنیتی نمی‌بینیم.

فرمانده کل انتظامی اظهار داشت: در برابر هجمه‌ای که به حیا، عفت و غیرت ایران اسلامی و مردم ایران اسلامی ما وارد شده فقط انتظامی نباید وارد میدان دفاع باشد. همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن ماموریم و در آینده نزدیک پشت پرده‌های این جریان را از قاب تلویزیون خواهید دید کسانی که می‌آیند دختران ما را خارج می‌برند و رایگان آموزش می‌دهند تا در جامعه طوری باشند که قبح بی شرمی و بی حیایی و بی غیرتی را بگیرند. دشمن با برنامه ریزی وارد شده است.

وی افزود: ۳۱ دستگاه مسئول راهکار‌های اجرایی حجاب و عفاف بوده که اگر به تکالیف خودشان عمل می‌کردند امروز شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان نبودیم.

فرمانده کل انتظامی گفت: از حمایت دستگاه قضا و رئیس جمهور محترم برای حمایت از انتظامی در اجرای این طرح تشکر می‌کنم. معمولاً هیچ رئیس جمهوری این کار را نمی‌کند، چون اعتقاد دارد بایستی کاری کند که رای داشته باشد، ولی رئیس جمهور محترم واقعاً حساب این را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری شود.

فرمانده کل انتظامی در ادامه از حمایت وزیر کشور نیز تقدیر کرد و گفت: از صداوسیمایی که به میدان آمده، از اصحاب رسانه و قلم به دستانی که بر علیه مزدوران قلم می‌زنند نه برای مزدوران تشکر می‌کنم.

وی افزود: کسانی هستند که برای مزدوران قلم می‌زنند و به این قلم زدشان هم افتخار می‌کنند و توجه ندارند که فردای قیامت، کلمات و حرف‌های این مقالات، این جملاتی را که می‌آورند بایستی پاسخگوی آن باشند در محضر پروردگار، چگونه می‌شود بی حیایی را ترویج کرد با ادبیاتی زیبا و بعد انتظار داشت قیامتی امین داشت.

فرمانده کل انتظامی بیان داشت: چنین است که بایستی عزم و اراده مان را در برابر صیانت از دختران میهن‌مان قرار بدهیم، من اینجا در حرم حضرت معصومه (س) در برابر متدین و انقلابیونی که برخی از آنها امروز اینجا هستند و در برابر خانواده شهدا، خانواده جانبازان، خانواده رزمندگان، علماء، صلحاء و در حرم خانم حضرت معصومه (س) قسم یاد می‌کنم تمام توان را برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی مان خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم داشت و هیچ اراده ای، تهمتی، افترایی، هیچ سرزنشی و شماتتی ما را از این راه پر فیضی که حضرت حق در برابرمان قرار داده به عقب نخواهد راند.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم علیه اراذل و اوباش، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه هم تلاش می‌کنیم.

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • کشف محموله دارو در زابل
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد