Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جمشید تقی زاده در نشست خبری هفته دولت که روز گذشته در تهران برگزار شد ، با ابراز رضایت از بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور به میزبانی استان سمنان از تلاش های مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر دست اندرکاران این امر در جهت اشاعه ورزش و همزمانی با هفته دولت قدردانی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:برگزاری این چنین برنامه هایی در سطح کشور بسیار مفید بوده و کلیه استانها نیز می بایست این کار ارزنده را در استان خود الگو قرار داده و در جهت ارتقاء ورزش همگانی استان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده ها اهتمام ورزند. معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فضای امیدوارکننده و نشاط آفرین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی تصریح کرد: این نمایشگاه به عنوان میدان مغناطیسی عشق و جاذبه الهی که توانسته بود کلیه ورزشکاران ، جوانان ،خانواده های و مسئولین را دور هم جمع نمایند و این حضور نشان دهنده ایجاد شور و نشاط برای مردم است. وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه ایجاد شور و نشاط برای مردم ، افزود: امروز جامعه به نشاط و شادابی نیازمند است و برای تحقق این امر، استانداری‌ها، فضاهای مجازی و رسانه‌ها، این رسالت را برعهده دارند تا مردم را به سوی ورزش ترغیب کنند. طبق برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، این نمایشگاه تا چهارم شهریورماه از ساعت 18 تا 22:30 برای بازدید عموم باز است و همه هیأت‌های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد و ادارات همکار در آن غرفه دارندو تاکنون بیش از 10هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. این نمایشگاه با هدف ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی و همچنین رشد و توسعه ورزش در جامعه و به منظور جذب خانواده‌ها برای تشویق فرزندانشان نسبت به فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی برپا شده است. بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی و اجتماعی کشور درسمنان، همزمان با اولین روز هفته دولت در روز شنبه با حضور تقی‌زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان ، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان ، جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ، نمایندگان مردم در شهرستانهای استان و جمعی از مدیران ارشد کشوری و استانی و مردم در بوستان شقایق افتتاح شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان دولت معاون وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پیشرفت باید در چهار چوب‌های فرهنگی و دینی اتفاق بیفتد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم نیازمند به تدوین پیوست‌های فرهنگی هستیم.

وی ضمن بیان اینکه دچار تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی هستیم، افزود: برای گذار از این مرحله باید مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ریل پیشرفت استان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد، ابراز داشت: می‌توانیم در این زمینه به الگو سرآمد برای کل کشور تبدیل شویم.

میرباقری شاهرودی ضمن بیان اینکه برای تحقق این مهم تشکیل اتاق فکر با حضور هیأت‌های اندیشه ورز ضروری است، تصریح کرد: مباحث فرهنگی و دینی باید مشخص و پیشرفت و توسعه بر بستر آنها صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه الگو سرمایه داری یکی از مباحثی که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد، افزود: این الگوها باید به تدوین پیوست‌های فرهنگی منتهی شود.

کد خبر 6087766

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی