Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری شبستان شهرکرد، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری، در بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان گفت: حضور و سرکشی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در سطح استان موجب انگیزه بیشتر نوجوانان و جوانان در انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امروز با اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه فرهنگ و هنر مسجد به یک نهاد مهم فرهنگی تبدیل شده‌اند.
وی بابیان اینکه با اقدامات و فعالیت‌های بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انتظارهای مردم و مسئولان از این نهاد بزرگ فرهنگی بیشتر شده است، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری با کمترین امکانات کارهای بزرگی انجام می‌دهند و با اقدامات جدید در سال جاری فعالیت‌های بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز در جذب نوجوانان و جوانان و برگزاری برنامه‌ها فراتر می‌رود تا انتظارات مردم و مسئولان برآورده شود.
مظاهری گفت: فعالیت‌های مستمر کانون‌های فرهنگی هنری در طول سال تأثیرات خوبی را  در جذب نوجوانان و جوانان و نیز پویایی فعالیت‌های مساجد داشته است.
مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به استعدادهای درخشان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: با هر بار بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهد دستاوردهای به‌روز و جدیدی هستیم.
وی به حمایت‌های مسئولان از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: حمایت‌های بیشتر مسئولان از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد موجب خروجی با کیفیت برنامه‌های اجرایی در این نهاد مهم و تأثیرگذار می‌شود.
مظاهری بابیان اینکه ۳۷ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان فعالیت دارند، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری، طرح غنی‌سازی اوقات فراغت «بچه های مسجد»، حضور در مناسبت‌های ملی مذهبی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، محافل انس با قرآن و ده‌ها برنامه دیگر از فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان است.
وی با تأکید بر تقویت نگرش هنری در کانون‌های مساجد، گفت: نگرش جدید کانون‌های فرهنگی هنری توجه به قشر کودک، نوجوان و جوان و با رویکرد سند تحول ستاد اجرای برنامه‌های هنری در مساجد است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری

پروهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.

وی افزود: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.

بیشتر بخوانید

جمع آوری ۱۱ قلم کالای فاقد نشان استاندارد

پروهش اضافه کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی از عموم هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضه استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ