Web Analytics Made Easy - Statcounter

براثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پیکان با یکدیگر در نجف‌آباد از توابع استان اصفهان، ۱۱ سرنشین این دو خودرو مصدوم و راهی بیمارستان شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پیکان با یکدیگر در نجف‌آباد از توابع استان اصفهان، ۱۱ سرنشین این دو خودرو مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این سانحه ساعت ۳۷ دقیقه بامداد امروز رخ داد و سه واحد امدادی از اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه هفت زن، یک مرد و سه کودک مصدوم و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی روی آن‌ها به مراکز درمانی شهید منتظری و فاطمه زهرا (س) نجف آباد منتقل شدند.

علت بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف‌آباد با برخورداری از هفت پایگاه با هشت واحد امدادی، ۴۱ پرسنل و یک اتاق فرمان، به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

شهرستان نجف آباد با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

واژگونی خودرو در جاده شهرضا - مبارکه هشت مصدوم داشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در ابتدای جاده شهرضا- مبارکه بیان کرد: در این حادثه که شب گذشته رخ داد هشت نفر شامل یک مرد، دو زن و پنج کودک بین سنین ۲ تا ۱۴ سال مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا دارای ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان و ۲۸ نفر کادر امدادی است.

شهرضا با جمعیت بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رانندگی تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی در دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی‌نژاد، شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو روز گذشته با اعلام شرایط بحرانی، وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و بارندگی شدید تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در آماده‌باش کامل قرار داشتند که در مجموع از ۹۰۸ تماس دریافتی ۱۶۶ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد و در مأموریت‌های فوق به ۱۷۴ مصدوم حوادث ترافیکی خدمت اورژانسی درمانی ارائه شده‌است.

وی افزود: آخرین خبر از تصادفات امروز انحراف ۴۰۵ در محور یاسوج اصفهان دوراهی «گندی خوری» به سمت پاتاوه با شش مصدوم بود.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه‌ای دیگر امروز عصر ساعت ۱۶:۳۶ برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در روستای «عزیزی» لوداب با پنج مصدوم اتفاق افتاد که پس از اطلاع از حادثه، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کردند.

وی تصریح کرد: واژگونی دیگری برای یک دستگاه نیسان در «بردپهن زیلایی» رخ داد که پنج نفر مصدوم شدند.

نیکویی‌نژاد با اعلام آمادگی شبانه روزی کارشناسان فوریت‌های پزشکی گفت: تمامی کارکنان اورژانس ۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای سطح استان حضور دارند تا اگر اتفاق تلخی رخ دهد بتوانند در اولین دقایق بر بالین مصدومان حاضر شوند تا جان آنان را نجات دهند.

وی با بیان اینکه حدود ۶۱ درصد مأموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا بوده است، گفت: خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی توجهی به هشدارها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود.

کد خبر 750220

دیگر خبرها

  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان