Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه پیام نور قرچک ورامین گفت: دانشگاه پیام نور ورامین آماده همکاری با شهرک های صنعتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، رسول راهداری در دیدار با حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اشاره به ظرفیت های خوب این دانشگاه گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آماده همکاری با شهرک های صنعتی منطقه به منظور رونق تولیدو کاهش وابستگی در حوزه اقتصاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این رابطه مذاکراتی با مسئولان این شرکتها صورت گرفته و آماده ورود در این حوزه هستیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز ضمن تشکر از این پیگیری ها بیان داشت: متاسفانه در تامین برخی مواد اولیه در شهرکهای صنعتی منطقه گرفتار وابستگی به خارج هستیم که یقینا ورود دانشگاه در این حوزه کارگشا خواهد بود.

 

وی از سایر دانشگاهها نیز خواست در کنار صنعت وتولید قرار گرفته و نقش حیاتی خود را ایفا کنند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد شیراز اردبیل روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم عمامه گذاری عید غدیر شبستان یزد رونق تولید شهرک های صنعتی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان