Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به حمله مجدد پهپادی ارتش یمن به پایگاه ملک خالد عربستان، اعلام کرد که این حملات تا تعطیلی کامل این پایگاه، ادامه خواهد داشت. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نیروی هوایی یمن بار دیگر پایگاه هوایی «ملک خالد» در جنوب غرب عربستان سعودی را هدف حملات خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور با پهپاد‌های «قاصف ۲k» این پایگاه سعودی را بمباران کرده است.

شبکه خبری «المسیره» به نقل از سریع گزارش داد که «این حملات گسترده، آشیانه جنگنده‌ها در این پایگاه را هدف قرار داده که با دقت بسیار بالا، به اهداف، اصابت کرده است».

وی خاطر نشان کرد که هدف نیرو‌های مسلح یمن از تکرار حملات این است که بتوانند این پایگاه را به صورت کامل تعطیل کنند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان اعلام کرد که پایگاه ملک خالد از مهمترین پایگاه‌هایی است که «رژیم سعودی از آن برای عملیات‌های خصمانه خود علیه ملت ما استفاده می‌کند».

پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب شهر «خمیس مشیط» در منطقه «عسیر» و در ۱۶۰ کیلومتری مرز یمن واقع شده و تا کنون بار‌ها هدف حملات پهپادی یمنی‌ها واقع شده است.

در همین حال، سامانه پدافند موشکی ارتش و کمیته‌های مردم یمن، بامداد چهارشنبه (۳۰ مرداد) یک فروند پهپاد پیشرفته آمریکا از نوع (MQ-۹) را بر فراز استان «ذَمار» به وسیله موشک بومی زمین به هوا سرنگون کرد.

در همین راستا، نیروی هوایی یمن روز شنبه هفته جاری پایگاه ملک خالد را بمباران کرد.

سریع اعلام کرد که در این حملات آشیانه جنگنده‌ها و سکوی پرواز آن‌ها به طور دقیق هدف قرار گرفت و در اثر این حمله دو پرواز از فرودگاه جده و اب‌ها مجبور به تغییر مسیر شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاصف k2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای

جنگ در غزه امروز وارد دویست و سومین روز خود شد، طولانی‌ترین جنگی که اشغالگران تاکنون در آن درگیر شده‌اند و هیچ چشم‌انداز روشنی نیز برای خلاصی از آن پیش رو ندارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 203 روز از جنگ در غزه می‌گذرد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، 34305 نفر به شهادت رسیده و 77293 تن دیگر زخمی شده‌اند، پیکر هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مدفون است. از بامداد امروز نیز نیروی هوایی و توپخانه ارتش اشغالگر مناطق مختلف از شمال تا جنوب باریکه غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

از سوی دیگر مقامات رژیم تل آویو همچنان از قریب‌الوقوع بودن یورش زمینی به رفح سخن می‌گویند.

در سطوح سیاسی نیز شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که کابینه جنگ و شورای وزیران این رژیم به زودی در خصوص ادامه مذاکرات یا آغاز یورش به رفح تصمیم‌گیری خواهند کرد. امروز همچنین قرار است یک هیأت مصری به تل آویو سفر کند تا در ادامه مذاکرات روزهای گذشته با مقامات اسرائیلی به رایزنی بپردازد.

کشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌هااستعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

کاربران محترم مهمترین تحولات دویست‌ودومین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

***********************************************************************

بمباران محله الشجاعیه در شهر غزه

جنگنده‌های ارتش اسرائیل چندین ساختمان در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه را به شدت بمباران کردند.

گلوله‌باران اردوگاه النصیرات در مرکز غزه

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که توپخانه ارتش اشغالگر شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را گلوله‌باران کرد.

کشف پیکر 392 شهید از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر 

سازمان امداد و نجات فلسطین در نوار غزه اعلام کرد تا این لحظه اجساد 392 شهید را در بیمارستان ناصر در خان یونس از گورهای دسته‌جمعی خارج کرده که هویت 58 درصد آن‌ها نامشخص است.

دیگر خبرها

  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم