Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@10:06:36 GMT

اسکواش در قم نیاز به دیده شدن دارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۰۰۶

اسکواش در قم نیاز به دیده شدن دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نیره‌السادات حسینی گفت: شناساندن اسکواش به جوانان به طور قطع موجب جذب علاقه مندان و توسعه این رشته ورزشی در استان می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۳ کورت اسکواش استاندارد در این استان افزود: در شرایط فعلی این تعداد کورت نیاز استان را از نظر تعداد کورت اسکواش تامین می‌کند ولی به دلیل اینکه این کورت‌ها در مجموعه هفتم تیر و دور از بافت اصلی شهر قم قرار دارند،‌این زیرساخت‌های ورزشی در استان آنچنان شناخته‌شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات اسکواش قم، با تاکید بر تلاش برای آشنایی مردم با این رشته ورزشی گفت:  به منظور استعدادیابی و معرفی اسکواش در دو بخش پسران و دختران در رده سنی پایه در دستور کار این هیات ورزشی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: استقرار سالن اختصاصی این هیات در اطراف تقاطع ۷۲ تن قم، دسترسی به این سالن را با مشکل مواجه کرده و باعث شده است که خانواده‌ها برای فرستادن فرزندان خود به این سالن رغبتی نداشته باشند.

حسینی، ادامه داد: یکی از پیشنهادها هیات برای معرفی اسکواش در قم، ‌ایجاد یک یا ۲ کورت استاندارد اسکواش در مرکز شهر است که با استقبال مسئولان استان نیز مواجه شده است.

وی با بیان اینکه جا نمایی احداث این کورت در ورزشگاه حیدریان انجام ولی این موضوع هنوز تایید نهایی نشده است گفت: با نهایی شده این موضوع و احداث کورت استاندارد در این مجموعه ورزشی، به طور قطع شاهد رشد این ورزش در بعد همگانی و قهرمانی خواهیم بود.

رئیس هیات اسکواش قم، ادامه داد: با معرفی این رشته ورزشی، ‌استفاده از کورت  استاندارد مجموعه هفتم تیر نیز با استقبال بیشتر ورزشکاران استان مواجه می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد خانواده رشد قم اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی