Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:24:40 GMT

جایگاه سوخت فولادمحله در هفته دولت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۰۴۶

جایگاه سوخت فولادمحله در هفته دولت افتتاح شد

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت و بهره‌برداری از جایگاه سوخت سه راهی فولادمحله هزینه شده است.

علی اکبر عرب عامری ادامه داد: بهره‌برداری از جایگاه سوخت واقع در سه راهی فولادمحله زمینه اشتغال برای ۶ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجم ذخیره بنزین و نفتگاز در جایگاه سوخت سه راهی فولادمحله هر کدام به میزان ۴۸ هزار لیتر است و دیزل اضطراری از جمله تجهیزات این جایگاه سوخت است.

عرب عامری خاطرنشان کرد: روزانه ۶ هزار لیتر بنزین و هفت هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز در جایگاه سوخت سه راهی فولاد محله عرضه می شود، جایگاه سوخت در سه راهی فولادمحله در قالب مجتمع خدماتی و رفاهی در یک هزار و ۶۰۰ متر مربع زمین احداث شده است.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تصریح کرد: جایگاه سوخت سه راهی فولادمحله برای رفع نقص به صورت آزمایشی در خرداد امسال به بهره‌برداری رسید.

در استان سمنان ۶۵ محل عرضه بنزین و نفتگاز و ۴۲ جایگاه عرضه گاز سی ان جی وجود دارد.

فولادمحله در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان مهدیشهر قرار دارد و بر اساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹٥ حدود ۲ هزار و ۵۱۸ نفر جمعیت دارد و در مسیر ارتباطی استان سمنان به استان مازندران قرار دارد.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح مهدی شهر کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمازجمعه این هفته تهران (۷ اردیبهشت) به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درب‌های دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای ورود نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونان و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میز‌های خدمت پاسخگوی نمازگزاران هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از:
• وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی (ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود.
این کتاب را انتشارات شهید کاظمی منتشر کرده است که گلچینی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمان، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی در این کتاب گنجانده شده است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی درباره جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودار‌های مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است.
علاقه مندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه کنند.

مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

نمازگزاران مطابق هر هفته می‌توانند از فرصت مشاوره ازدواج، خانواده و کودک متخصصان «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد