Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@21:45:08 GMT

یک پهپاد دیگر صهیونیستی حریم لبنان را نقض کرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۳۲۸

یک پهپاد دیگر صهیونیستی حریم لبنان را نقض کرد

بعد از سقوط دو پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت و وعده حزب‌الله برای پاسخ به این تجاوز، صبح امروز بار دیگر یک پهپاد صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که هنوز واکنش‌ها به تجاوز دو پهپاد صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادامه دارد، امروز (دوشنبه) یک پهپاد صهیونیستی دیگر حریم هوایی لبنان را نقض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای»، یک پهپاد صهیونیستی از نوع «ام کا» در ساعات‌های اولیه صبح امروز از سمت «مزارع شبعا» وارد حریم لبنان شد و پروازهای شناسایی گسترده‌ای بر فراز شهرها و روستاهای این منطقه انجام داد.

بیشتر بخوانید: جزئیات حملات موشکی رژیم صهیونیستی به پایتخت سوریه واکنش حزب‌الله به سقوط دو پهپاد در بیروت

بامداد دیروز دو پهپاد رژیم صهیونیستی وارد حریم هوایی ضاحیه بیروت شدند؛ یکی از آنها سقوط کرد و دیگری منفجر شد. بر اثر انفجار پهپاد مذکور در مقابل مرکز رسانه‌ای حزب‌الله سه نفر مجروح شدند.

مقامات مختلف لبنانی از رئیس‌جمهور گرفته تا نخست‌وزیر و سیاسیون دیگر، این اقدام را محکوم کردند و آن را نقض آشکار حریم هوایی لبنان و قطعنامه 1701 دانستند. 

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» به نقل از منابع آگاه نوشت، پهپاد مذکور  آماده انجام عملیات ترور بوده‌ است. 

وزارت امور خارجه لبنان نیز در بیانیه‌ای از عزم بیروت برای شکایت از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت بابت نقض مکرر حریم لبنان خبر داد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنرانی خود به مناسبت دومین سالروز آزادی جرود عرسال و حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به لبنان تأکید کرد که باید به این رژیم پاسخ داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی لبنان بیروت پهپاد رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در «میس الجبل» یک شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه شهادت غیرنظامیان در شهرک میس الجبل، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه پنجم ماه مه ۲۰۲۴ شهرک مرگلیوت را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع، نظامیان و شهرک‌های صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۱۰ عملیات می‌رسد.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک «میس الجبل»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین «کفریوفال» و «کفر گلعادی» را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۴ شهرک‌نشین صهیونیست در حمله موشکی امروز به الجلیل و جولان اشغالی از سمت لبنان زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که از صبح امروز بیش از ۱۰۰ موشک به سوی الجلیل و جولان اشغالی شلیک شده است.

کد خبر 6097688

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد