Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:11:26 GMT

کمبود رادیولوژیست در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۵۱۹

کمبود رادیولوژیست در استان لرستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با کمبود رادیولوژیست در استان مواجه‌ایم.

به گزارش ایسنا، عباس پزشکی در نشست با خبرنگاران با اشاره به کمبود پزشک سونوگرافی در لرستان اظهار کرد: در مجموع در کل کشور در چند رشته  رادیولوژی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی و ارتوپدی فارغ‌التحصیل کم داریم.

وی با بیان اینکه در توزیع نیروی متخصص نیز به تعداد درخواست‌های ما تخصیص داده نمی‌شود، گفت: برای نیروی رادیولوژی شش نفر درخواست دادیم و فقط دو نفر به استان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: امسال سعی می‌کنیم در رشته‌های مورد نیاز به تعداد کافی جذب نیرو داشته باشیم.

پزشکی عنوان کرد: در شهرستان کوهدشت رادیولوژیست کم داریم اما طی سال گذشته از مجموع دو نیروی جذب شده در این رشته یکی از نیروها را به کوهدشت دادیم و اگر امسال نیروی رادیولوژیست بدهند بازهم یک نفر به کوهدشت اختصاص می‌دهیم.

وی در ادامه خصوص میزان فوتی‌های جراحی قلب گفت: سال گذشته از مجموع 305 عمل جراحی قلب انجام شده که  شش نفر فوت کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان درباره رنکینگ مطب‌ها اظهار کرد:  بر اساس چک لیست مدنظر حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی این رتبه بندی انجام می‌شود. 

پزشکی عنوان کرد: سه مطب که استانداردهای لازم را رعایت کرده باشند معرفی خواهیم کرد.

وی در خصوص جذب پزشک متخصص و فوق تخصص گفت: سال گذشته ۵۵ پزشک متخصص و فوق تخصص جذب کردیم و امسال تلاشمان بیش از این خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راديولوژي لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است