Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:04:13 GMT

تکریم ارباب و رجوع تکلیف مهم دستگاه های اجرایی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۹۵۹

تکریم ارباب و رجوع تکلیف مهم دستگاه های اجرایی است

به گزارش ایرنا،«سیدعلی آقازاده» روز دوشنبه در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان مرکزی در اراک، افزود: رتبه میزان رضایت مندی از دستگاه های اجرایی این استان در مجموع ۶ است اما در شاخص تعامل و نوع رفتار بدنه اجرایی با مردم رضایت مندی کافی وجود ندارد و  این استان رتبه ۲۵ را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: بدنه اجرایی  نهادها و دستگاه های دولتی استان باید اشراف بیشتری نسبت به قوانین داشته باشد و کارمندان و کارشناسان با اطلاع بهتری به مراجعان پاسخگویی کنند و در ارزیابی های امسال استان مرکزی در این شاخص رتبه دوم را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی و دوایر دولتی که حجم بالایی از مراجعه مردم  را دارند باید دقت نظر بیشتری داشته باشند تا رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند.

آقازاده افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در بخش های مختلف در ارایه خدمات توجه و حساسیت بیشتری داشته باشند تا رتبه استان در این شاخص بهبود یابد.

وی گفت: آموزش هدفمند و پیگیرانه کارکنان از ساز و کارهای ارایه خدمات و رضایت مندی مراجعان دستگاه های اجرایی است که این مهم باید به عنوان یکی از تکالیف اولویت دار از سوی مدیران استان دنبال شود.

آقازاده افزود: سرمایه های انسانی رکن مهمی در مناسبات توسعه ای و برنامه ای هستند بنابراین باید شاخص های این بخش به شکل مطلوبی بهبود یابد.

وی اظهار داشت: برخی از دستگاه های اجرایی با کمبود نیروی انسانی مواجه اند و کارمندان با وجود کمشکلات مختلف  می کوشند رضایت مندی مردم را فراهم کنند و می طلبد که این طیف از نیروی انسانی توسط مدیران مورد تشویق و حمایت قرار گیرند.

استاندار مرکزی گفت: دشواری های ناشی از شرایط کنونی کشور نباید خللی در امور ایجاد کند و کارمندان و کارشناسان باید با شکیبایی پاسخگو و راهنما رفع مشکلات باشند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تبریک روز کارمند و هفته دولت گفت: انقلاب اسلامی رویکرد و عرصه جدیدی در حوزه سیاست و چهره ای نو از کارگزاران حکومتی را به دنیا معرفی کرد.

«علی اکبر کریمی» افزود: خاستگاه اصلی کارگزاران نظام در سرچشمه ناب دینی قرار دارد که منشا آن شهیدان رجایی و باهنر به عنوان سمبل و نماد حاکم اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: استمرار، دوام و پایداری نظام اسلامی مرهون تربیت و پرورش مدیرانی لایق است و جایگاه افراد شایسته نباید در هیچ مقطعی خالی باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به کارگیری مدیران نخبه، متعهد و صاحب اندیشه رویکرد انقلاب اسلامی است و باید این اقدام تداوم داشته باشد.

کریمی افزود: اگر بهره گیری از مدیران کاردان در جامعه کمرنگ شده ریشه آن در کمبود و خلاهای ساختار مدیریتی است.

وی اظهار داشت: مردم در هیچ صحنه ای کوتاهی نکردند و همیشه با دولت و نظام همراه بوده اند و این وظیفه کارگزاران نظام است در کنار مردم باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: ۵۳ دستگاه دولتی استان در سال ۹۷ در فرآیند ارزیابی مشارکت داشتند که به پنج گروه تقسیم شدند.

«رقیه یادگاری» افزود: ۱۸ دستگاه با کسب نمره یک هزار وظایف خود را به انجام رسانده اند و ۵۰ درصد دستگاه ها در شاخص عمومی موفقیت کسب کردند.

وی اظهار داشت: ارایه خدمات الکترونیک، اجرای حسابداری تعهدی، تناسب شغل و شاغل  و تحقق اهداف از جمله شاخص های مورد نظر در شناسایی دستگاه های برتر استانی بوده است.

دبیر جشنواره شهید رجایی استان مرکزی گفت: دستگاه های دولتی استان در این جشنواره در شاخص های عمومی ۶۰۷ امتیاز و در شاخص های اختصاصی یک هزار و ۹۴۳ امتیاز  کسب کردند.

یادگاری افزود:دستگاه های برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی بر اساس تقسیم بندی امور اداری و استخدامی به ترتیب شامل برق باختر، امور اقتصادی و دارایی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فنی و حرفه ای و بیمه سلامت استان مرکزی است.

وی ادامه داد: سازمان های صنعت، معدن و تجارت و هواشناسی استان مرکزی از دستگاه های دولتی استان هستند که بیشترین رشد را نسبت به سال گذشته داشته اند.

وی اظهار داشت: بهزیستی و شهرک های صنعتی استان مرکزی به عنوان دستگاه های برتر در شاخص عمومی امتیاز بیشتری کسب کردند.

دبیر جشنواره شهید رجایی استان مرکزی گفت: شرکت توزیع برق، جهاد کشاورزی و بانک ملی استان مرکزی در شاخص رونق تولید جز دستگاه های برتر در این جشنواره شناخته شدند.

در این آیین دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی تقدیر شدند.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی در ۱۲ شهرستان استان ساکن هستند.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت روز کارمند کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو

اجرایی شدن مشوق‌های سربازان ماهر، امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل برای برخی از معلولان و تصمیم‌گیری در مورد عرضه اینترنتی دارو از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، اجرایی شدن مشوق‌های سربازان ماهر، امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل برای برخی از معلولان و تصمیم‌گیری در مورد عرضه اینترنتی دارو از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. در ادامه برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌های کشور را مرور می‌کنیم.

مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد

سردار موسی کمالی، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اجرایی شدن مشوق‌های سربازان ماهر خبر داد.اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر شش ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان ماهر است که قبل از اعزام به خدمت مهارتی را فراگرفته  و آن را در سامانه سرباز ماهر به ثبت رسانده‌اند.

امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید

فاطمه عباسی، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای افراد دارای معلولیت شدید فراهم شده‌‎است.

ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟

کمتر از دو سال از انتشار اسامی افراد غیر روانشناسی که در قالب روانشناس‌ به شهرت رسیده‌اند می‌گذرد؛ لیستی 456 موردی متشکل از افراد یا صفحات مجازی. این در حالیست که اکنون رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می‌گوید که اگرچه در سه نوبت اسامی روانشناسان زرد طی ادوار گذشته توسط سازمان شناسایی و منتشر شد و این اتفاق در ظاهر خوب بود، اما نتیجه خوبی نداشته، چراکه هنوز این روانشناس‌نماها به کار خود ادامه می‌دهند.

وزیر بهداشت آب پاکی را روی دست مخالفان فروش اینترنتی دارو ریخت!

پس از کش و قوس‌های فراوان برای اجرایی شدن این طرح سرانجام وزیر بهداشت بهرام عین‌اللهی از عرضه اینترنتی آزمایشی دارو خبر داد و گفت اگر در مرحله آزمایشی، این طرح قابلیت کشوری شدن داشت به صورت کشوری پیاده می‌شود. اطلاعات بیماران در اختیار سکو‌های اینترنتی قرار نمی‌گیرد و سکو‌ها فقط وظیفه حمل دارو را بر عهده دارند. سکو‌ها از چگونگی دارو‌ها مطلع نمی‌شوند و فقط براساس کد رهگیری، دارو را به صورت بسته‌بندی تحویل می‌گیرند و دارو را به بیماران می‌رسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم