Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:23:45 GMT

قهرمان نشدن سپاهان به مراتب سخت‌تر از قهرمان شدن است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۰۵۱

قهرمان نشدن سپاهان به مراتب سخت‌تر از قهرمان شدن است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان لیگ را با توپی پر آغاز کرد و با پیروزی ۳ بر صفر خارج از خانه، نه تنها اولین صدرنشین مسابقات شد، بلکه نشان داد پیش بینی هایی که در خصوص این تیم صورت گرفته چندان دور از واقعیت نیست.

سپاهان از فصل گذشته تیمی پر مهره بود که با حفظ  امیر قلعه نویی، شاکله اصلی آن حفظ شد و با جذب چند مهره نسبت به فصل گذشته تقویت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نورافکن، جورج ولسیانی، رضا میرزایی، شایان مصلح، علیرضا نقی زاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری بازیکنان جدید تیم سپاهان هستند که به جمع نفرات قبلی اضافه شدند.

سپاهان این بازیکنان را به ستاره هایی که از فصل گذشته داشت اضافه کرد تا تیمی پر قدرت را راهی رقابتهای لیگ برتر نماید و حالا آنقدر ستاره داشته باشد که قهرمان نشدن این تیم سخت تر از قهرمان شدنش باشد.

لیست بازیکنان سپاهان نشان از پر مهره بودن این تیم می دهد و این که دست امیر قلعه نویی برای سپری کردن یک فصل خوب کاملا باز است.

کد خبر 4702144 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی کشتی آزاد فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال پارس جنوبی جم کشتی تیم فوتسال مس سونگون تیم والیبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر روز یکشنبه در مجموعه باغ فردوس برگزار شد و در حاشیه این تمرین محمد کریمی و پیام نیازمند به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم سپاهان به نمایندگی از سایر بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، تشرف او به دین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

دیگر خبرها

  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم