Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@21:46:54 GMT

صادرات ۲۲۷ تنی خرچنگ

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۱۱۹

صادرات ۲۲۷ تنی خرچنگ

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس آمار سازمان دامپزشکی کشور در سال ۹۷ به میزان ۲۹۴۶ تن انواع لبنیات در قالب ۱۸۳ مجوز فقره مجوز بهداشتی به کشورهای دیگر صادر شده است. در این مدت همچنین ۲۵۳ هزار و ۶۶۰ راس گوسفند و بز و 18 هزار و 533 راس گوساله و تلیسه کشتاری صادر شده است.

آمارهای سازمان دامپزشکی کشور حاکی از این است که در سال گذشته ۲۰۴ نفر شتر و ۹۳۲۱ تن گوشت مرغ منجمد و سرد و 33 هزار و 95 تن میگو و ۲۴۸ تن تخم مرغ خوراکی و ۷۸۷ هزار و  ۵۸۲ قطعه تخم مرغ نطفه دار به کشورهای دیگر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت صادرات آلایش دام و طیور به میزان ۵۳  هزار و ۲۱۹ تن و  خوراک دام و طیور و آبزیان ۱۲۰ هزار و ۹۴۱ تن و ۱۷۸ هزار و ۱۲۲ قطعه پرنده زینتی و بیش از 4.5 میلیون هنگ روده به کشورهای دیگر صادر شده است.

هم‌چنین در سال گذشته ۲۲۷ تن انواع خرچنگ از کشور صادر شده است که برای این کار ۸۱ فقره مجوز بهداشتی صادر شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوشت قرمز آبزیان صادرات دام صادرات گوشت صادرات آبزیان سازمان دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک استان یزد، مهدی اقبال با بیان اهمیت جایگاه اراضی فرودگاه یزد عنوان کرد: زمین های فرودگاه شهید صدوقی یزد که در تملک شرکت‌های فرودگاه های کشور هستند، از سمت شمال به ایستگاه فرعی راه‌آهن و شهر شاهدیه، از شرق به بلوار آزادگان، از جنوب شرق به جاده خضرآباد و از غرب و جنوب‌غربی به جاده کنارگذر یزد دسترسی دارند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه این اداره در سال گذشته موفقیت های زیادی در اجرای قانون جامع حدنگاری و کاداستر بویژه کاداستر اراضی زراعی داشته، امسال هم در تلاشیم تا با هدف ارائه خدمت بی منت و صادقانه، فعالیت‌ها را گسترش دهیم.

اقبال گفت: فرودگاه بین المللی شهید صدوقی در ۱۵ دیماه سال ۱۳۴۸ در شهر یزد به مساحت ۵۷۵ هکتار و ۱۲۳۶ متر ارتفاع از سطح دریا، در ۱۰ کیلومتری غرب یزد ساخته شده که علاوه بر حمل‌ونقل مسافران، پروازهای تجاری در آن هم صورت می‌گیرد از این رو در طبقه بندی فرودگاه‌های کشور، فرودگاه شهید صدوقی در رتبه‌ بین المللی قرار گرفته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تاکیدات رییس قوه و رئیس سازمان ثبت کشور و الزامات قانونی مبنی بر اجرای کامل قانون جامع حدنگار ادامه داد: در این راستا، صدور سند مالکیت تمامی اراضی و املاک دولتی و مردم با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093302

دیگر خبرها

  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود