Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری شمسی پیش از ظهر دوشنبه با حضور در همایش روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه و دستگاه های برتر شهرستان شهریار که در فرهنگسرای الغدیر امیریه
برگزار شد طی سخنانی با اشاره به صلابت مذاکرات ایران در جامعه جهانی و قدرت ایران در مذامرات اظهار داشت: در برخی از مذاکرات وزیر امور خارجه آمریکا با ۱۵۰ مشاور در این جلسات حضور پیدا می کرد و وارد مذاکرات می شد در صورتی که وزیر امور خارجه کشور ما تنها با تیم ۱۰ نفره وارد این مذاکرات می شد و نتیجه مذاکرات تبدیل به آن منشور و قطعنامه قانون پایان نامه شد که سبب افتخار کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملانوری با تاکید بر اینکه تمام افتخارات کسب شده در کشور توسط همین مسئولین و فرزندان انقلاب کسب شده است گفت: این همه افتخارات را چه کسی انجام داده ایا در طول ۴۰ سال گذشته این توسعه و پیشرفت و اقدامات و خدمات به جز توسط این دولت ها انجام شده و به جز همکاری مجلس و شوراها و مجمع تشخیص و قوه قضاییه و مدیران و کارکنان دولت و بخش های مختلف  نخبگان و مردم بوده است لذا باید بدانیم که همه این موارد در داخل و دل همین نظام و توسط افراد این مملکت و در مقام ها در سطوح مختلف صورت گرفته است.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه امروز کشور ما در مقابل ۲ جنگ بزرگ قرار گرفته است گفت: این ۲ جنگ شامل جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و رسانه ای است که باید در این راستا هوشیار باشیم و با چشمانی باز به مبارزه بپردازیم.

ملانوری اظهار داشت: امروز دشمن از قرار گیری در جنگ نظامی علیه کشور ما مایوس شده است و هیچ گزینه ای از جنگ نظامی بر میز دشمن ما قرار ندارد چرا که در جنگ نظامی کسی که استارت میزند باید مجروحیت و زخم و به اسارت حاصل از آن را بپذیرد که این پدیده ها را در نظام اسلامی مشاهده کرده ایم.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: اما در جنگ روانی مجروحیت و مصدومیت بی اعتمادی و فشلی و منفعل بون است کار نکردن و عدم مشارکت صدمات جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن است که مقام معظم رهبری به طور مداوم در این زمینه هشدار می دهند.

وی بیان داشت: در رویارویی با دشمن ما توپ و تانک و زره می خواهیم اما در جنگ روانی سلاح روانی و تبلیغاتی نیاز داریم و وقتی در جامعه اتفاق بیافتد هدف بی اعتمادی و بی انگیزگی مردم است و متاسفانه برخی افراد در کشور نیز از سر نادانی و ما اگاهی اب بر اسیاب دشمن می ریزند لذا امروز تنها کسانی که از ناکارامدی دولت و نظام و سران قوه حرف به میان می آورند ضربه می خورند و به به مسئولین و نظام نیز ضربه وارد می کنند که باید هوشیار بود و تامل بیشتری در این زمینه داشت.

کد خبر 4702584

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید ملانوری وزارت کشور شهریار هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها