Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود انجام برخی اقدامات در جنوب استان کرمان اما متأسفانه شاهد عمق فاجعه و شکاف بین جنوب کرمان و سایر نقاط کشور و حتی شمال استان هستیم که این مسئله نشان می دهد که ما هنوز ابتدای راه قرار گرفته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آغاز هفته دولت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: در گذشته جنوب استان کرمان کمتر دیده و مورد توجه قرار گرفته است و این مسئله موجب شد که در این منطقه در حوزه های مختلف مشکلاتی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در موضوعات آب، برق و راه های روستایی، موارد توسعه ای مانند ریل، فرودگاه، هواپیما و ایجاد صنایع تبدیلی و جانبی در بخش کشاورزی مشکلات متعددی وجود دارد که حل تمامی این مشکلات عزم و اراده قوی از سوی دولتمردان را می طلبد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود انجام برخی اقدامات در جنوب استان کرمان اما متأسفانه شاهد عمق فاجعه و شکاف بین جنوب کرمان و سایر نقاط کشور و حتی شمال استان هستیم که این مسئله نشان می دهد که ما هنوز ابتدای راه قرار گرفته ایم.

کمالی پور تأکید کرد: دولتمردان باید نگاهشان را به جنوب کرمان ویژه تر کنند و در جهت کمک به توسعه زیر ساخت ها و تکمیل پروژه های ناتمام در این منطقه گام اساسی و جدی بردارند.

این مقام مسئول اظهار کرد: با وجود اقداماتی که در این منطقه انجام شده است اما هم اکنون حدود هزار کیلومتر راه روستایی فاقد آسفالت و دسترسی در این منطقه وجود دارد و 182 روستا از آب آشامیدنی سالم محروم است؛ همچنین در حوزه بهداشت علی رغم انقلابی که در این حوزه صورت گرفته است باز هم در جنوب استان کرمان مشکلاتی وجود دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در زمینه مدرسه سازی و سرانه ورزشی شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذرانیم و در اشتغال فارغ التحصیلان با بحران بیکاری رو به رو هستند و مسائل متعدد دیگری که نیازمند تلاش جدی و فعالیت دولت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،  امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مناطقی از خراسان شمالی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، بارندگی رخ می‌دهد.
برای شنبه نیز در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، فارس و چهارمحال و بختیاری بارش تداوم دارد.
سه شنبه سامانه جدید بارشی از غرب وارد کشور می‌شود.
در سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرقی در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. همچنین تا اواسط هفته آینده روند دما در بیشتر مناطق کشور افزایشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟