Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اف‌پی، استقبال از اپرای خواننده سرشناس اسپانیایی به اندازه‌ای بود که روزنامه کلاین سایتونگ اتریش با سرخط «پیروزی در سالزبورگ و تشویق ایستاده دومینگو با وجود اتهام‌ها» به آن پرداخت. دومینگو ۷۸ ساله روز یکشنبه در جشنواره سالانه سالزبورگ اپرای «لوییزا میلر» اثر جوزپه وردی را اجرا کرد و تماشاگران بار اول در آغاز اجرا و بار دیگر در پایان برای او و همکارانش ایستاده دست زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت خواننده و یک هنرمند حرکات موزون اوایل ماه جاری میلادی به خبرگزاری اسوشیتدپرس اعلام کردند عضو پیشین گروه موسوم به «سه تنور» در دهه ۱۹۸۰ آنها را آزار داده است. همان زمان دومینگو با انتشار یک بیانیه اتهام‌ها را بی‌اساس، آزاردهنده و غیردقیق خواند و نوشت: «من معتقدم قوانین و استانداردهایی که ما امروز بر اساس آنها ارزیابی و داوری می‌شویم، بسیار متفاوت از دوران گذشته است.»

پس از رسانه‌ای شدن این اتهام‌های اخلاقی، انجمن ارکسترهای فیلادلفیا دعوت خود را از دومینگو برای اجرا در شب افتتاحیه کنسرت ۱۸ سپتامبر پس گرفت و اپرای لس‌آنجلس اعلام کرد درباره اتهام‌های جدی مدیر خود تحقیق می‌کند. با این حال، رئیس جشنواره سالزبورگ برنامه اجرای دومینگو را به هم نزد و این اجرا با استقبال بسیار خوب تماشاگران در اتریش مواجه شد.

دومینگو از برجسته‌ترین خواننده‌های اپرا در قرن بیستم و همراه با لوچیانو پاواروتی و خوزه کارراس سه تنور سرشناس چند دهه اخیر هستند و اجراهایش در ۷۸ سالگی همچنان در سالن‌های پر روی صحنه می‌رود. او بیش از ۱۰۰ آلبوم و ۱۴ جایزه گرمی در کارنامه دارد و اوایل سال چهار هزارمین اجرای خود را در ۶۰ سال فعالیت حرفه‌ای جشن گرفت.

کد خبر 452860 برچسب‌ها موسیقی‌‌ جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجرا‌های ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌‎ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس