Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:50:58 GMT

نفتکش ایرانی سرانجام کجا پهلو خواهد گرفت؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۵۵۵

ساعت24-دولتمردان ایران قبلا از اینکه محموله این نفتکش به سوریه نمی رود صحبت کردند. عمقی که این نفتکش در آن قرار دارد (۲۲ متر) نشان می دهد که این نفتکش محموله دو میلیون بشکه ای از نفت را حمل می کند که از زمان بارگیری دست نخورده باقی مانده است و هیچ مدرکی در خصوص تخلیه بار این نفتکش موجود نیست.

نفتکش ایرانی آدریان دریا که در تنگه جبل الطارق نگه داشته شده بود بدون مشخص کردن مقصدش در حال حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  بلومبرگ، نفتکش ایرانی آدریان دریا مسیر خود را به سمت بندر مرسین در جنوب ترکیه تغییر داد، بندری که در ۱۵۰ کیلومتری سوریه قرار گرفته شده است.

این نفتکش در گذشته مقصد خود را بندر کالاماتا یونان اعلام کرده بود با وجود اینکه کالاماتا بندری بسیار کوچک برای جای دادن چنین نفتکش بزرگی است.

این نفتکش که در ابتدا با پرچم پاناما در تنگه جبل الطارق پیدا شده بود حال به سمت ترکیه در حال حرکت است و پیش بینی می شود که تا ۳۱ آگوست (۹ شهریور) به بندر مرسین برسد.

این نفتکش که در تنگه جبل الطارق نگه داشته شده بود پس از ناکام ماندن تلاش های امریکا در خصوص نگه داشتن آن در تنگه و رد شدن اتهامات آن از نظر قانونی در روز یکشنبه گذشته آزاد شد.

دولتمردان ایران قبلا از اینکه محموله این نفتکش به سوریه نمی رود صحبت کردند. عمقی که این نفتکش در آن قرار دارد (۲۲ متر) نشان می دهد که این نفتکش محموله دو میلیون بشکه ای از نفت را حمل می کند که از زمان بارگیری دست نخورده باقی مانده است و هیچ مدرکی در خصوص تخلیه بار این نفتکش موجود نیست.

در حال حاضر ترکیه با خرید نفت ایران به تنش های خود با آمریکا دامن می زند به خصوص حالا که این کشور به خاطر خریدن سلاح از روسیه مورد غضب امریکا قرار گرفته است.

دولتمردان ترکیه حاضر به اظهار نظر در خصوص اینکه اجازه ورود نفتکش به ترکیه را می دهند یا خیر نیستند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟

سرانجام بعد از چهل و چند سال شایعه و بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سرانجام دولت رضایت داد دو باشگاه به کنسرسیوم‌های اقتصادی واگذار شوند.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد