Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:15:00 GMT

۱۵۰۰ کودک در شیرخوارگاه‌های کشور نگهداری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۵۹۸

۱۵۰۰ کودک در شیرخوارگاه‌های کشور نگهداری می‌شوند

عضو مجمع خیرین کشور با اشاره به فعالیت ۳۴ مرکز شیرخوارگاه اظهارکرد: ۱۵۰۰ کودک در شیرخوارگاه‌های کشور نگهداری می‌شوند.

به گزارش ایسنا، پرویز زارعی در مراسم آغاز عملیات ساخت مرکز شیرخوارگاه فرشتگان استان لرستان، اظهار کرد: بهزیستی دارای چهار گروه هدف بانوان، سالمندان، معلولان و کودکان است.

وی با ذکر اینکه مجمع خیرین کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: شیرخوارگاه مکانی دولتی است و به دو دلیل فرزندخواندگی و نسب فرزند که این دو مورد کاملا محرمانه هستند نمی‌توان این مکان را به بخش خصوصی واگذار کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زارعی با اشاره به این‌که کشور ما استعداد کار خیر را دارد، ادامه داد: از ظرفیت خیرین قوم لر باید بهتر و بیشتر استفاده شود .

عضو مجمع خیرین کشور گفت: مهم‌ترین علت بی‌سرپرستی کودکان در دنیا ایدز و در ایران اعتیاد است و هدف بر این است که بخشی از بار سنگین مسائل اجتماعی که بر دوش بهزیستی گذاشته شده برداشته شود .

وی با ذکر اینکه در کشور ۶۰۰ مرکز نگهداری کودک داریم، ادامه داد: تعداد ۱۰ هزار کودک در این مراکز نگهداری می‌شوند این در حالی است که ۳۴ شیرخوارگاه در سطح کشور فعالیت دارند و ۱۵۰۰ کودک در این مراکز نگهداری می‌شوند و فرزندان در این مراکز با حکم قضایی وارد و با حکم قضایی خارج می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیرخوارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی به همراه تقدیر از شاعر برجسته کودک و نوجوان کشور استاد جواد محقق با حضور شاعران و نویسندگان برجسته ای از سراسر کشور در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079253 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین