Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@18:32:02 GMT

سعادتمند: نمی‌توانم در استقلال کار کنم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۹۴۲

سعادتمند: نمی‌توانم در استقلال کار کنم

به گزارش وانانیوز، 

احمد سعادتمند در درباره شرایط استقلال، مخالفت دوباره با استعفای او از هیئت مدیره باشگاه و دیگر مسائل صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

*محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش و جوانان در مراسم برترین‌های فصل گذشته فوتبال اعلام کرد که با استعفای شما از هیئت مدیره استقلال مخالفت شده است و باید به این باشگاه بازگردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مورد چندین بار صحبت کرده‌ام. بر حسب اعتقاداتم و 18 دلیلی که هر کدام برای من حائز اهمیت است، نتوانستم در باشگاه استقلال به کارم ادامه دهم. من استقلال را دوست دارم و با وجود اینکه مدیرکل دفتر توسعه ورزش‌های پایه وزارت ورزش هستم، بهترین شغل و حکمی که گرفتم، ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال بود. من با عشق و علاقه می‌خواستم کار کنم، اما شرایط طوری نیست یا نبود که بتوانم کارم را انجام دهم.

*هواداران استقلال این موضوع را مطرح می‌کنند که شما مسائلی را در باشگاه استقلال دیده‌اید که تصمیم به کناره‌گیری گرفتید.

بله، 18 دلیل برای جدایی داشتم و اگر این موارد را خدمت هواداران بگویم، حق را به من می‌دهند.

*یعنی اگر وزیر ورزش باز هم مخالفت کرده و بخواهد به استقلال باز گردید، روی تصمیم‌تان مُصر هستید؟

باشگاه استقلال و پُستی را که به من دادند، دوست دارم، اما اجازه دهید با بیرون ماندن به این تیم کمک کنم تا این‌گونه مثمرثمر باشم. شاید یکی از بهترین احکامی که گرفتم، از مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش بود، آن هم به خاطر شناختی که از من داشت، این حکم را داد. از ایشان به خاطر حکم ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال سپاسگزارم، اما شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم کار کنم.

*چرا واضح صحبت نمی‌کنید که مشکلات باشگاه استقلال چیست؟

اگر من، پیشکسوتان و مدیران قبلی باشگاه بخواهیم صحبتی انجام دهیم و مدام تحلیل کنیم و ایراد بگیریم، کمکی به باشگاه استقلال نکرده‌ایم. باشگاه نیاز به آرامش و حمایت دارد. همه باید حمایت کنند تا باشگاه در آرامش کارش را انجام دهد. در رابطه با نقاط ضعف باشگاه صحبتی نکنیم، بهتر است و باید طبق شرایط به باشگاه کمک کنیم.

*استقلال هم فصل را با شکست مقابل ماشین‌سازی آغاز کرد تا شروع ناامیدکننده‌ای داشته باشد.

حق استقلال باخت نبود. از رسول خطیبی انتظار بیشتری می‌رفت، چون سیستم ماشین‌سازی سیستم قشنگی در فوتبال فیرپلی (جوانمردانه) نبود. شاید به لحاظ فنی این نوع بازی کردن تاکتیک باشد، اما اینکه بازیکنان مرتب خودش را به زمین بیاندازند و بهانه مصدومیت بگیرند، قشنگ نیست. حداقل حق استقلال تساوی بود و شاید اگر تغییراتی که استراماچونی از دقیقه 60 به بعد گرفت، زودتر می‌گرفت برنده هم می‌شد. اگر استقلال با توجه به صحبت‌هایی که سرمربی تیم نیز انجام داده، دو سه مهره دیگر در نقاط حساس و ضعف بگیرد، شک نکنید مدعی قهرمانی خواهد بود.

*یکی از حواشی اخیر استقلال نبود مترجم کنار استراماچونی در بازی با ماشین‌سازی بود.

در این مورد اجازه بدهید صحبتی نکنم. این مسائل پیش افتاده است و باید انجام می‌شد. هر کاری پروتکل خاص خودش را دارد و باید رعایت شود. بودن مترجم کنار استراماچونی کار مهم و سختی نبود. البته دو ماه است در باشگاه نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد. باشگاه سخنگو دارد و شاید دلایل منطقی داشته باشند و با توجه اینکه اطلاعاتم کافی نیست، شاید خوب نباشد اظهارنظر کنم.

*اگر صحبت خاصی در رابطه با استقلال دارید، بفرمایید.

برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به حق قانونی‌اش برسد، هر چند که اعتقاد دارم استقلال فقط در زمین نمی‌جنگد و در چندین جبهه باید بجنگد.

*منظورتان از چندین جبهه چیست؟

اجازه دهید در همین حد صحبت کنم!

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد

بازیکن پیشین تیم ملی هلند، می‌تواند موفقیت اسلوت در آنفیلد را تصور کند. 

درک کویت، اسطوره باشگاه لیورپول، از پیوستن آرنه اسلوت به دیگر تیم محبوبش استقبال می‌کند. 

طرفداری | اسلوت هم اکنون سرمربی فاینورد است؛ تیمی که کویت در هلند از آن طرفداری می‌کند. بازیکن پیشین قرمزها در مطلبی اختصاصی برای وبسایت اتلتیک، درباره همکاری لیورپول و اسلوت صحبت کرده است که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

آرنه عاشق بازی است و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به فوتبال فکر می‌کند. این شور و اشتیاق زمانی که او صحبت می‌کند کاملاً مشهود است. او همیشه تیم‌های دیگر را آنالیز می‌کند و به این فکر می‌کند که چطور تیمش می‌تواند پیشرفت کند و تکامل پیدا کند.

آرنه از نظر تاکتیکی بسیار قوی است. چیزی که باعث شهرت بالای او در هلند شده، داشتن فلسفه و سبک بازی خاص خودش است. امروزه همیشه مربیان را با هم مقایسه می‌کنند. آیا سبک یورگن کلوپ است؟ آیا سبک ژوزه مورینیو است؟ آیا سبک پپ گواردیولا است؟ پاسخ این است که اسلوت سبک خاص خودش را دارد. او از کسی کپی نمی‌کند. او دقیقاً می‌داند چه می‌خواهد و به آن اعتقاد دارد. سبک او فوتبالی هجومی و جذاب است. او دوست دارد با یک دفاع پر فشار و با شدت بالا بازی کند، به طوری که توپ در زمین حریف بچرخد، اما این سبک بازیِ اوست؛ این با سبک کلوپ متفاوت است، اما در اصول کلی زیادی با او مشترک است.

خبر انتخاب اسلوت توسط لیورپول به طور غیرمنتظره‌ای منتشر شد. من شگفت‌زده شدم، زیرا از زمانی که یورگن اعلام کرد در پایان فصل جدا می‌شود، اسامی دیگری به عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده بودند. اما این انتخاب کاملا منطقی به نظر می‌رسد. من با آرنه صحبت نکرده‌ام، اما اگر در مورد همه چیز توافق شود، لیورپول انتخاب بسیار خوبی داشته است. این برای من به عنوان یک هوادار هلندی که هم طرفدار فاینورد و هم لیورپول هستم، جالب است. راستش را بخواهید، کمی هیجان‌زده هستم.

منتقدان خواهند گفت که «آرنه اسلوت هرگز مربی یک تیم خارجی نبوده است»، اما ما می‌دانیم که یورگن کلوپ چقدر موفق عمل کرد، در حالی که او هم قبل از آمدن به لیورپول، سابقه مربیگری خارج از کشورش را نداشت. لوئیس فن خال زمانی گفت: «وقتی آماده باشی، آماده هستی.» سن شما یا میزان تجربه‌تان مهم نیست، همه چیز به توانایی‌های شما بستگی دارد.

با اینکه جانشینی یورگن کار ساده‌ای نیست، اما آرنه اسلوت این مسیر را به روش خودش طی خواهد کرد و تمام تلاشش را برای موفقیت باشگاه به کار خواهد بست. او مصمم، باانگیزه و سرشار از خودباوری است. سبک بازی اسلوت همان چیزی است که هواداران لیورپول دوست دارند در آنفیلد ببینند. او همچنین با رسانه‌ها رابطه‌ خوبی دارد، چرا که به طور شفاف و واضح صحبت می‌کند. با توجه به حضور بازیکنان خارجی زیاد در فاینورد، اسلات جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کرد و از این رو، در لیورپول هم مشکلی از نظر زبان نخواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم