Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فصل تابستان و شروع تفریح و مسافرت. رقص تانگوی دو نفره امواج دریای سیاه با ساحل بروس استانبول، برای خوشگذرانی و بهترین نحوه گذراندن summer time، بیشترین متقاضی را دارد. در کشور ما سواحل بسیاری وجود دارد، از کیش تا شمال. حتی در کشور های خارجی همچون تایلند و غیره طرفداران بسیاری دارد ولی در بین تمامی سواحل نامبرده، این ساحل در ترکیه، حال و هوای ویژه ای دارد که در یک جمله نمی گنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساحل آنقدر زیباست که می بایست آن را لمس کرد و در آغوش کشید.

این خط ساحلی دو کیلومتری در طول دریای سیاه، پاتوق زنان و مردانی است که به دنبال صدای روح بخش امواج دریا، بازی ها و تفریحات دریایی  و ساحلی، گرفتن یک دوش آفتاب بی نظیر و هوای عالی هستند.

ساحل بروس یکی از امن ترین و البته مدرن ترین سوال ترکیه به جهت گردشگری است. هتل های لاکچری در کنار دورنمای دریای سیاه، یک تصویر منحصر را برای دیدگان شما خلق می نماید. بسیاری از بازیگران و سلبریتی های مشهور ترکیه، این ساحل بی نظیر استانبول را برای خوشگذرانی انتخاب می کنند. دولت ترکیه و بخش خصوصی بسیار سرمایه گذاری کرده اند تا گردشگران دسته دسته با تور استانبول به این منطقه توریست پسند بیایند. در ادامه به امکانات تفریحی و استانبول گردی این مکان چشم نواز خواهیم پرداخت. با مطلبی که توسط سایت " سفر باتو" آماده شده است، همراه شوید.

 تفریحات مهیج ساحلی و بی نظیر

اگر آرزوی کایت و کایاک سواری و اسکی روی آب را با پیشرفته ترین تجهیزات دارید، درنگ نکنید و از همین فردا به مقصد بروس Burc Beach را تهیه نمایید. والیبال ساحلی به صورت آزادانه از جمله فرصت هایی است که در ایران فرصت تجربه آن را پیدا نخواهید کرد. همه این مزایا و تفریحات بیادماندنی را می توانید با اندک هزینه ناچیز تجربه کنید. تمامی تفریحاتی که شما در این ساحل رویایی انجام خواهید داد، از صد لیر تجاوز نخواهد کرد. جت اسکی های ساخت ترکیه با سرعت استثنایی و چابکی بسیار بالا قادرند شما را سریعتر از کوسه ماهی روی آب حرکت دهند.

شنا کردن در فواصل دورتر از ساحل و عمق زیاد آب حتی برای افراد مبتدی هم میسر است. امکانات خاص و مدرن شنا در کنار تجهیزات غریق نجات، محیطی ایمن را برایتان به ارمغان خواهد آورد. ورزش های تابستانی همچون بادبانی و قایق سواری و فوتبال ساحلی در کنار چشم انداز بی مانند دریای سیاه، لحظاتی خوش و تکرار نشدنی را برای شما و خانواده تان خواهد ساخت. در ساحل همه چیز آزاد است. به همین جهت این منطقه پر مسافرترین ساحل استانبول بشمار می آید.

 رستوران های فوق العاده اطراف ساحل، غذا های ترکی و لاکچری که در اینستاگرام آنها را میبینید با قیمتی ارزان سرو میشوند. طعم خوراکی های سنتی و دریایی رستوران های ساحل ترکیه تا آخر عمر زیر زبان تان خواهد ماند. اگر مشتاق ماهیگیری هستید می توانید از امکاناتی که برای این کار برای مسافران تدارک دیده اند استفاده نمایید.

هتل ها و امکانات رفاهی

برای کسانی که به دنبال یک جای دنج، آرام به همراه ماساژ های مختلف هستند، این ساحل همان جایی است که باید با تور استانبول به آن سفر کنند. مراکز اسپا، سوئیت های فوق لوکس رو به دریا، تخت های حمام آفتاب و مراکز خرید این ساحل توریستی تمام نیازهای روحی و جسمی شما را برطرف خواهند کرد. همیشه سفر با خود خستگی می آورد، ولی سفر به ساحل آرامش بخش بروس نه تنها خستگی نمی آورد بلکه استرس های روزمره یکسال شما را از تنتان خارج خواهد کرد. ماساژور های حرفه ای خانم و آقا آماده اند تا شادابی دو چندان را سفر شما اضافه کنند.

اطراف ساحل و در 3 الی 5 مایلی آن، هتل های بسیار زیادی هستند که همگی 5 ستاره لوکس هستند. قیمت اقامت و در آنها به نسبت هتل های داخلی مقرون به صرفه تر می باشد. اتاق های شیک، مهمان نوازی بی حد و اندازه ترکها و همچنین سرویس دهی عالی هتل ها، شبی فراموش نشدنی را برایتان می سازد. اگر هم به دنبال ویلای شخصی برا اقامت عاشقانه هستید، می توانید از ویلاهای خوش ساخت اطراف ساحل بهره ببرید. همچنین این ساحل فاصله چندانی با شهر ندارد می توانید برای تهیه سوغاتی و ره آورد با یک تاکسی به استانبول بروید. ساحل بروس با فضای بکر و آرام خود به مامن ساکنین استانبول تبدیل شده است تا از شلوغی و هیاهوی شهر، به این مکان دلنشین پناه بیاورند.

دسترسی

اگر در ذهن خود دغدغه رسیدن و تردد به بروس استانبول را دارید، هیچ نگران نباشید. از آنجا که این ساحل مهمترین قسمت گردشگری استانبول (پایتخت ترکیه) می باشد، هم تاکسی مستقیم برای آن وجود دارد و همچنین می توانید با کمی پول بیشتر، خودروی مدرن را برای یک یا 2 روز کرایه کرده تا از سفر خویش بیشترین لذت را ببرید. سفر با تور استانبول مطمئنا هزینه های سفر و تردد شما را کاهش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استانبول دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 صادق بوقی هنگام پرواز تهران به استانبول به درخواست مسافران، ترانه معروف رشتی «او او او» را خواند که باعث به وجد آمدن مسافران شد و مسافران با او همراهی کردند. این لحظات بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری