Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیام تبریکی برای حجت الاسلام رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) صادر کرد.

جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ رضا رمضانی دامت افاضاته
دبیرکل مجمع جهانی اهل البیت(علیهم‌السلام)

سلام علیکم

بحمدالله سوابق علمی و تجربه گرانسنگ عملی جنابعالی در عرصه فعالیت‌های بین‌الملل و ارتباط تنگاتنگ با فرق مختلف امت اسلام ظرفیت مناسبی ایجاد نمود تا با اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله الوارف) مسئولیت نهاد مبارک مجمع جهانی اهل‌البیت(علیهم‌السلام) بر عهده شما گذارده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استعداد این مجمع برای حمایت و هدایت پیروان ائمه‌طاهرین(علیهم‌السلام) در اقصی نقاط جهان امروز در شرایط مطلوبی است و در دوره جدید با همت مضاعف و استفاده از ظرفیت‌ جوانان اندیشمند، مدیر و انقلابی به مرتبه بالاتری خواهد رسید، ان‌شاءالله.

مسئله پراهمیت وحدت امت اسلامی که به درستی مورد تاکید مقام معظم رهبری در حکم انتصاب حضرتعالی قرار گرفته است، بی تردید با تکیه بر اصل مشترک محبت و مودت آل‌بیت پیامبر اسلام صل الله علیه و آله به اوج خود خواهد رسید، در همین راستا مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از هرگونه همکاری و همفکری با مجمع جهانی اهل‌بیت(علیه‌السلام) استقبال می‌کند.

در پایان ضمن تبریک به جهت اعتماد رهبر معظم انقلاب به آن جناب از خداوند منان دوام توفیقات حضرتعالی و همکارانتان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت