Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛​عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم افتتاح یک طرح دامداری در شهرستان قزوین گفت: در شرایط کنونی باید از کسانی که با تحمل سختی زیاد وارد عرصه تولید می شوند تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: متاسفانه در کشور ما همه به پشت میز نشینی عادت کرده اند و کمتر به کار و تولید علاقه نشان می دهند در حالی که انتظار داریم دانشجویان پس از تحصیل بتوانند با ایده های خود و اجرای طرح های تولیدی هم برای خود و هم دیگران شغل ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی تصریح کرد: حضور تحصیل کرده های دانشگاهی در طرح های تولیدی و کشاورزی ارزشمند است و این که در این واحد دامی شاهد حضور فارغ التخصیلان جوان هستیم که تولید را به پشت میز نشینی و کار اداری ترجیح داده اند جای خرسندی دارد و می تواند الگوی سایر جوانان دانشگاهی شود.
استاندار قزوین یادآورشد: ما نیز در استان تلاش می کنیم حمایت لازم را از جوانانی که با غیرت وار عرصه تولید می شوند حمایت کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال صنعت کشاورزی برنا تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

به گزارش تسنیم، پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»