Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در تلاشند تا به منظور عقب نیفتادن از قافله سایر رقبای فعال در بازار، هرچه سریع‌تر گوشی‌های هوشمند جدید خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ موسوم به اندروید Q به‌روزرسانی و آپدیت کنند.
کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیز همچون سایر برندهای موبایل در تلاشند تا از قابلیت‌های جدید و منحصر بفرد اندروید ۱۰ بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، با اینکه این روزها همه‌جا سخن از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل محبوب موبایل، اندروید ۱۰ موسوم به Android Q است و گزارش‌های متعددی در خصوص قابلیت و ویژگی‌های آن به گوش می‌رسد، هنوز بسیاری از گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل، آپدیت اندروید ۹ موسوم به Android Pie را دریافت نکرده‌اند و این شرکت‌ها تنها برای تعداد اندکی از گوشی‌های خود به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه اندروید را منتشر کرده‌اند.

اما حالا با گذشت نیمی از سال ۲۰۱۹ میلادی، به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در تلاشند تا به منظور عقب نیفتادن از قافله سایر رقبای فعال در بازار، هرچه سریع‌تر گوشی‌های هوشمند جدید خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ موسوم به اندروید Q به‌روزرسانی و آپدیت کنند.

از جمله نخستین گوشی‌های هوشمند سامسونگ که آپدیت جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به Android ۱۰ را دریافت می‌کنند، می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:
۱. گلکسی نوت ۱۰ پلاس 6G 
۲. گلکسی نوت ۱۰ 
۳. گلکسی فولد
۴. گلکسی اس ۱۰ پلاس 
۵. گلکسی اس ۱۰ 
۶. گلکسی اس ۱۰ ای
۷. گلکسی نوت ۹ 
۸. گلکسی اس ۹ پلاس
۹. گلکسی اس ۹ 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اندروید 10Q سامسونگ تلفن هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی

گروهی از مقامات عالی‌رتبه ارتش کره جنوبی اعلام کردند نیروی هوایی این کشور یک اطلاعیه داخلی در یازدهم آوریل منتشر کرده که خواستار منع کامل استفاده از هرگونه وسایلی‌ست که قادر به ضبط صدا هستند و گوشی‌های آیفون مشمول این ممنوعیت می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از استریت تایمز، نیروهای مسلح کره جنوبی در نظر دارند یک ممنوعیت گسترده در ساختمان‌های نظامی این کشور برای استفاده از آیفون به خاطر افزایش نگرانی در مورد درز احتمالی اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا، وضع کنند.
گروهی از مقامات عالی‌رتبه ارتش کره جنوبی اعلام کردند نیروی هوایی این کشور یک اطلاعیه داخلی در یازدهم آوریل منتشر کرده که خواستار منع کامل استفاده از هرگونه وسایلی‌ست که قادر به ضبط صدا هستند و گوشی‌های آیفون مشمول این ممنوعیت می‌شوند.
طبق این سند، تصمیم ممنوعیت آیفون در نیروهای مسلح نتیجه اجلاس مشترک سران نیروی زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی بوده است.
در این اطلاعیه آمده است:«این ممنوعیت شامل هرگونه ضبط صدا می‌شود، از مکالمات رسمی شامل جلسات، مکالمات دفتری، اطلاعیه‌های تجاری و شکایات گرفته تا مکالمات غیر رسمی مثل تماس‌های تلفنی شخصی در داخل ساختمان‌های نظامی».
بررسی‌های لازم جهت گسترش این ممنوعیت به واحدهای دیگر هم در حال انجام است. سران ارتش کره جنوبی این ممنوعیت را از ماه آوریل به صورت آزمایشی  در شهر گیریونگ اجرا کرده‌اند. در صورت گسترش این ممنوعیت، کل کشور شامل آن خواهد شد.
این ممنوعیت تمام انواع ساعت‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی همراه را شامل می‌شود.
در صورت گسترده شدن این ممنوعیت، حدود 500 هزار نیروی نظامی کره جنوبی تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. طبق گزارش موسسه تحقیقات دفاعی کره که زیر نظر وزارت دفاع این کشور فعالیت می‌کند، تعداد کل نیروهای نظامی به 499800 نفر در 2022 می‌رسیده که شامل 365 هزار نفر در نیروی زمینی، 69800 نفر در نیروی دریایی و 65 هزار نفر در نیروی هوایی می‌شود.
طبق گفته برخی منابع، گوشی‌های هوشمند اندروید متعلق به سامسونگ الکترونیک از این ممنوعیت معاف می‌شوند، اما گوشی‌های آیفون کاملاً ممنوع خواهند بود. دلیل آن هم این است که آیفون کاملاً به تعهدات خود نسبت به محدودیت‌های مشخص شده توسط بخش امنیت موبایل وزارت دفاع کره جنوبی عمل نمی‌کند.
صحبت در مورد تحریم احتمالی آیفون در سپتامبر 2023 آغاز شد، وقتی اس‌کی‌تلگرام خبر از یک ویژگی بی‌سابقه ضبط مکالمات تلفنی برای آیفون از طریق نرم‌افزار A-Dot داد.
انتهای پیام/48

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو