Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:40:01 GMT

مراسم بزرگداشت شهید لاجوردی در شهرکرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۵۱۸

مراسم بزرگداشت شهید لاجوردی در شهرکرد برگزار شد

با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مراسم بزرگداشت شهید لاجوردی در برگزار شد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سید اسدالله لاجوردیدادستان انقلاب تهران اظهارداشت: شهید لاجوردی دارای ویژگی‌های بلندی است که می‌طلبد کنگره‌ملی برای این شخصیت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژگی بارز این شهید داشتن ایمان عمیق است که از او یک انسان مقاوم و در عین حال خدوم، متواضع، فروتن ساخت که بدون هیچ انتظاری در مسیر پروردگار عمل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ولایت‌مداری در عمق جان این شهید بود ایمان از این فرد انسانی پر صلابت و نترس ساخت به‌طوری که در برابر جلادان شاه در زندان ساواک مقاومت کرد و خم به ابرو نیاورد.

نکونام گفت: بصیرت و ایمان از لاجوردی یک مجسمه بصیرت ساخت بصیرتی که خوب تشخیص می‌داد در دوران‌های مختلف چگونه عمل کند.

«مرد پولادین» در سالروز شهادت شهید لاجوردی منتشر شد+ پوستریاسوج| شهید لاجوردی بنیان‌‌گذار زندانبانی اسلامی بودشریعتمداری: افرادی که به لاجوردی هجمه می‌کردند امروز مقابل انقلاب ایستاده‌اند/کار شهید لاجوردی شناخت نفوذی‌ها بود

وی ادامه داد: جریانات مختلف قبل از انقلاب یک دست نبود اما لاجوردی در جریان درست انقلابی قرار گرفت در جریان شکل‌گیری انقلاب نیز جریانات را درست شناخت و دوران انقلاب نیز ایشان به جریان‌های جدید نفاق توجه کرد در هر 3 عرصه شهید لاجوردی از کسانی بود که خالص و با بصیرت عمل کرد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بی‌عدالتی‌های مختلفی در دوران‌های مختلف متوجه شهید لاجوردی شد که ایشان را خانه‌نشین کرد اما او از خانه‌نشین شدن نترسید و در مقابل تبعیض مستحکم ایستاد.

وی ادامه داد: امروز عدالت از ویژگی‌های مهم و ضرورت انقلاب و تبعیض از بیماری‌های انقلاب است اما نباید اجازه دهیم مسائل این چنینی و دنیاگرایی گریبان‌گیر انقلاب شود.

مدیر‌کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با بیان اینکه در مورد خصوصیات شهید لاجوردی تعابیر متعددی به کار برده می‌شود، گفت: ایشان فردی سخت‌کوش بود که با معاندان نظام سخت برخورد می‌کرد و قبل از انقلاب نیز جریانات نفاق را شناسایی و نسبت به آن‌ها موضع‌گیری می‌کرد همچنین بعد از انقلاب‌ با گروه‌های ضد انقلاب برخورد می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید لاجوردی اولین کسی بود که شعار زندان‌بانی اسلامی را پایه‌گذاری کرد، افزود: ایشان در اذهان مردم شخصیتی سخت بود اما در عین حال شخصیتی رئوف بودند که مسائل اخلاقی را رعایت می‌کرد و مسائلی در حوزه خانواده و ستاد دیه از سیاست‌های فکری ایشان بود.

انتهای پیام/ ع

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود