Web Analytics Made Easy - Statcounter

  

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ اولین جلسه ستاد راهبری مسئولیت اجتماعی سازمانی شهر تهران روز شنبه مورخ 1398/06/2 ساعت 16 با حضور محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، سید نجم الدین محمدی مدیر عامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی ، داوود نوری معاون رفاه و مشارکت های اجتماعی این سازمان ، زینب نصیری مدیرکل اداره‌ی سلامت شهرداری و نمایندگان فرمانداری شمیرانات، اداره کل بهزیستی استان تهران، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اتاق بازرگانی  صنایع معادن و کشاورزی، اتاق اصناف تهران ، سازمان صنعت معدن و تجارت و دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جوادی یگانه با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی مبنی بر اینکه این موضوع مصوب شورای اسلامی شهر تهران می‌باشد؛گفت : باید اهتمام ورزیده و برای نحوه اجرای آن تصمیم گیری شود.

وی افزود : اصل کار، مربوط به بخش اجرایی آن است و باید تمامی دستگاه‌ها ، ارگان‌ها و حتی پیمانکاران شهرداری برنامه اقدام عملکرد ارائه نمایند و بر اساس الویت ها شروع به انجام کار کنیم.

سیدنجم‌الدین محمدی با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمانی شهر تهران گفت: کار ما معرفی " نظام‌نامه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی شهر تهران "است.

وی با تاکید بر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و برنامه های دبیرخانه مسئولیت اجتماعی افزود : همچنین هم‌اندیشی جهت هم افزایی دستگاه های عضو ستاد در راستای پیش برد اهداف مصوبه ، جلب مشارکت و هماهنگی بین دستگاه های عضو ستاد، درباره برنامه های دبیرخانه مسئولیت اجتماعی سازمانی شهر تهران می باشد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه سازمان صنعت معدن و تجارت سلامت شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آنها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت