Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:09:49 GMT

مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۷۹۹

مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است

به گزارش برنا از اراک ، علی میرزایی در جمع مسئولان اجرایی شهرستان ساوه به مناسبت هفته دولت افزود:‌مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و باید با خدمت صادقانه و پاکدستی بهترین کارنامه از مدیران ارایه شود.

وی گفت: حلقه مدیریتی در نظام اسلامی سیستمی زنده و پویا است و اگر جایی ویروسی در آن رسوخ کند به سرعت آن را از بین می برد بنابراین انتظار این است که همیشه سلامت نفس در میان ارکان و مسئولان نظام به عنوان یک رویه عادی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرزایی گفت: نظام اسلامی با کسی تعارف ندارد و هر  مسئولی که در چارچوب قوانین و ضوابط جاری رفتار نکند  مواخذه خواهد شد.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ماهیتی در ضد فساد دارد و با همدلی میان قوای سه گانه اراده جدی برای برخورد با مفسدان اقتصادی و اجتماعی ایجاد شده است.
فرماندار ساوه ادامه داد: دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور در اوج اقتدار هستند و با بدخواهان خارجی و داخلی از جمله تجزیه طلبان و کسانی که قصد دارند حاکمیت ملی ایران را از هم گسیخته کنند، مقابله جدی می کنند.
میرزایی گفت: حاکمیت ملی ایران در اوج انسجام است و این مهم در وقایع مختلف از جمله بحران های سیل و زلزله نمایان شد.
وی گفت: نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج و سربازان گمنام امام زمان امینت کشور را به خوبی تامین کرده اندو همه باید قدردان آنان باشند.

معاون استاندار مرکزی گفت: در حوزه مدیریت شهری نیز تعامل شورا و شهرداری موجب شده که طرح های بزرگ و خدمات درخوری  برای شهروندان رقم بخورد و کمربندی ساوه با ۱۱ کیلومتر طول به عنوان یکی از بزرگترین طرح های شهری در سطح استان نمونه ای از این خدمات است.

میرزایی تاکید کرد: مسئولان با تمرکز بر روی انجام وظایف خود و رسیدگی به امور مردم باید از حاشیه های سیاسی بپرهیزند و این مهم در آستانه انتخابات اهمیت زیادی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی دولت سیل فرماندار نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه شهرستان ساوه در این همایش گفت: مادران مقاومت باید در تعالیم خود به فرزندان ستون عبادی اسلام را تقویت کنند.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه دین باوری و وظیفه شناسی مهمترین خصلت مادران مقاومت است افزود: اگر هر کدام از مادران این وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک کشور و آرمان‌های اسلامی نیز از گزند دشمنان در امان خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: امروز به پشتوانۀ حرکت‌های عظیم مردم ایران، حرکت‌های جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حال شکل گیری است.
سرهنگ مهدی افزود: ملت ما در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همواره مقاوم هستند و از ملت‌هایی که در برابر ظلم و استبداد مقاومت می‌کنند، حمایت کرده‌اند.
در این مراسم مادران مقاومت ساوجی با ختم قرآن کریم، رهایی و پیروزی را برای مردم رنجدیده و مادران بی‌گناه غزه از خداوند متعال طلب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان