Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@19:31:42 GMT

«حامد شاکرنژاد» در جمع قرآنیان مشهد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۸۹۶

«حامد شاکرنژاد» در جمع قرآنیان مشهد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور حامد شاکرنژاد، محمد حسندخت مشهدی، هاشم زاهدمقدم، مجیدسعید افخم‌الشعراء، سیدحسین موسوی ازغندی و دیگر قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری از مشهد، تهران، همدان و اهواز شب گذشته، سوم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد. در این محفل نورانی، محمدصادق علمی، مفسر قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه همه ما دِین و بدهی بزرگی به ساحت مقدس قرآن داریم، گفت: همواره ما قرآنیان به‌ویژه قاریان سرشناسی که به لطف قرآن، روز‌به‌روز به ارجمندی شخصیت و محبوبیت آنان افزوده می‌شود باید پاسخ‌گوی این دو سؤال باشیم که ما برای قرآن چه کرده‌ایم و قرآن برای ما چه کرده است؟ در ادامه جمعی از قاریان همچون جواد غلامی، مهدی دیهول، سجاد انصاری‌پور، جعفر عرفانیان، علی‌اصغر صالحی از خوزستان و احسان بیات از همدان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند و در پایان حامد شاکرنژاد آیات 98 تا 112 سوره مبارکه طه و نیز آیاتی از سوره مبارکه بلد را تلاوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، فیلم و تصاویر مربوط به تلاوت‌ها در کانال قرآنی جلسه قرآن اهل بیت(ع) به نشانی @ahlolbayt88 بارگذاری شده است و علاقه‌مندان ضمن عضویت می‌توانند از آدرس و زمان دقیق جلسات مطلع شوند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حامد شاکرنژاد اهل بیت مشهد محفل انس با قرآن جلسه ایکنا نبأ ابراهیم الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید