Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با اعضای گروه های جهادی لرستان با اشاره به اینکه امروز روز مباهله است، اظهار داشت: جریان مباهله یک درس بزرگی دارد و آن اخلاص، ایثار و مقدم داشتن دیگری بر خود است.  

وی با بیان اینکه آیه «وَ یُطْعِمُونَ الطَّعامَ عَلی‌ حُبِّهِ مِسْکیناً وَ یَتیماً وَ أَسیراً» زمانی نازل شد که اهل بیت(ع) افطاری خود را به نیازمندان دادند، تصریح کرد: با اینکه به آن طعام شدیدا نیاز داشتند اما ایثار کردند و دیگری را مقدم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان سیل دیدیم کسانی که خودشان نیازمند به کمک بودند اما به کمک دیگری می رفتند

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در جریان سیل دیدیم کسانی که خودشان نیازمند به کمک بودند اما به کمک دیگری می رفتند. عظمت کار نیروهای جهادی اینجاست، قطعا یک جوان نیاز به تحصیل و استراحت دارد، اما استراحت نمی کند می رود دنبال کار جهادی و آن را مقدم می دارد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به عبارتی از آیه هشتم سوره انسان با عنوان «إِنَّمَا نُطْعِمُکُمْ لِوَجْهِ اللَّهِ لَا نُرِیدُ مِنْکُمْ جَزَاءً وَلَا شُکُورًا»، گفت: نیروهای جهادی برای خدا کار می کنند، علت اینکه در برابر عظمت کار جهادی ها همگان سر تعظیم فرود می آورند اخلاص نیروها است. اخلاص رمز ماندگاری کارهای جهادی است.  

گروه های جهادی منفعت مردم را بر منفعت خود ترجیح دادند

وی با بیان اینکه در کار جهادی چشمداشتی هم نیست، تصریح کرد: کدام یک از گروه های جهادی آمد درخواست حقوق کرد، هیچکدام منفعت خود را بر منفعت مردم ترجیح ندادند بلکه منفعت مردم را بر منفعت خود ترجیح دادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: کار جهادی برخواسته از ایمان، اخلاص، ایثار و بدون چشمداشت است. این باعث ماندگاری و عظمت و بزرگی است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه اندیشه جهادی یک اندیشه نورانی امید بخش است، اظهار داشت: جهاد با مال و جهاد با جان در قرآن اجر عظیمی دارد و اندیشه و فکری نورانی است. این فکر نورانی باید گسترش یابد.

اندیشه جهادی باید فراگیر شود

وی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید تفکر جهادی همگانی شود، این نورانیت باید به همه سرایت کند. اندیشه و فکر جهادی چون نورانیت است باید فراگیر شود و عمومیت پیدا کند.

بیانیه ۹ ماده ای رهبری به گروه های جهادی، یک سند راهگشا برای تداوم کار جهادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه بیانیه ۹ ماده ای رهبری به گروه های جهادی یک منشور حرکت جهادی است، یک سند راهگشا برای تداوم کار جهادی است، ادامه داد: در این بیانیه خیلی نکات دقیقی آمده است، چگونه کار کنیم و تعامل داشته باشیم، از چه جنبه هایی نباید غافل باشیم و برای تداوم کارها باید چه برنامه ای داشته باشیم. باید این بیانیه به عنوان یک منشور راهگشای کار جهادی تلقی کنیم.

برداشتن گام دوم انقلاب نیازمند به روحیه جهادی است

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی گام اول خود را برداشت، گام اول شروعش انقلابی بود، با روحیه جهادی بود، با اخلاص و انگیزه بود، گفت: گام اول انقلاب برداشته شد، نظام تثبیت شد، انقلاب ما حفظ شد، جنگ را اداره کردیم، پیشرفت حاصل شد، اما گام دوم انقلاب نیازمند به یک حرکت جدیدی است. یعنی آن روحیه جهادی اول پیروزی انقلاب در گام دوم انقلاب باید برداشته شود. این روحیه را رهبر فرزانه انقلاب در جوانان و گروه های جهادی دیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تهیه گزارش وضعیت سیل زدگان و اقدامات گروه های جهادی در لرستان خبر داد و گفت: این گزارش خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه شده است.

کار شما جوانان و نیروهای جهادی مورد توجه خاص رهبری است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: هر بار ما راجع به جوانان مطلبی گفتیم ایشان عکس العمل نشان دادند و تشویق و حمایت کردند. کار شما جوانان و نیروهای جهادی مورد توجه خاص رهبری است. برای تداوم انقلاب در گام دوم باید با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی به پیش برویم.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئله مدیریت انقلابی مغفول مانده است.  

کد خبر 4702676

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در لرستان خرم آباد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جنبش ضداسرائیلی چگونه در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا فراگیر و گسترده شد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • ببینید | جنبش ضداسرائیلی چگونه در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا فراگیر و گسترده شد؟
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند