Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه ۲ پروژه حمایتی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیون ریال همزمان به هفته دولت در خلیل آباد افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: در چند روز آینده تفاهم نامه ای با سپاه به منظور ساخت 3 هزار واحد مسکن مددجویی در سطح استان خراسان رضوی امضاء می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حبیب الله آسوده در آیین بهره برداری از پروژه های کمیته امداد در شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: پروژه 6 واحدی ساخت مسکن مددجویی با اعتبار بالغ بر اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان کلنگ زنی و پروژه ساختمان اداری کمیته امداد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به بهره برداری می رسد

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در چند روز آینده تفاهم نامه ای با سپاه برای 3 هزار واحد مسکونی در سطح استان خراسان رضوی امضاء می شود که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت آن در راستای خانه دار کردن محرومین استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه بنیاد مسکن در بحث مقاوم سازی همراهی های خوبی داشتند، تصریح کرد: اولین خانه‌های مددجویی سیل زده کمیته امداد فردا در بردسکن افتتاح خواهد شد که نشان از تلاش همه دست اندرکاران در دولت و بنیاد مسکن و کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه اینکه به عنوان معین اقتصادی شهرستان خلیل آباد انتخاب شده ایم یک توفیق است و توفیق بزرگتر این است که به دنبال این هستیم که این را با یک فریضه الهی با عنوان زکات شروع کنیم، اذعان کرد: محور این حرکت زکات خواهد بود و امیدواریم بتوانیم این را در خلیل آباد به عنوان یک مدل اقتصاد مقاومتی و اسلامی اجرایی کنیم.

ابراهیم قاسم پور در این مراسم اذعان کرد: کمیته امداد امسال توانست به عنوان معین کشوری طرح مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان خلیل آباد انتخاب شود و این ظرفیت بسیار خوبی است که در جهت رفع محرومیت و توسعه همه جانبه شهرستان اجرا خواهد شد

فرماندار خلیل آباد همچنین عنوان کرد: هم گرایی، همدلی و هم افزایی خوبی در سطح شهرستان وجود دارد و به موفقیت بیشتر طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز کلنگ‌زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی از ماه اینده در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی هدایت در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه سال گذشته براساس تکلیف تعیین شده توسط شورای شهر برای شهرداری، حدود 5 هزار و 900 پلاک در تهران نوسازی شد، اظهار کرد: کلنگ‌زنی 150 هزار واحد مسکونی نیز با همکاری نهادها صورت گرفته که با رویکرد نوسازی بافت فرسوده ناپایدار و اراضی ناکارامد است.

وی با اشاره به اینکه تهیه مسکن استطاعت‌پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است، افزود: یک زمین دو هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی اجتماعی و ورزشی مدنظر قرار گرفته است و اجرای آن آغاز شد علاوه بر این پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است به مرحله تکمیل و بهره‌برداری نزدیک شده و در ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) به وسعت 10 کیلومتر با هدف کاهش شکاف اجتماعی افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی و از سال 1383 آغاز شد و با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی نزدیک شده است. این طرح محور گردشگری برای مناطق 17 و 18 محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لنگ‌زنی بیش از 150 هزار واحد مسکونی در تهران از ماه آینده، خاطرنشان کرد: نقش ما تسهیل‌گری است و در ماه آینده این کار در تهران آغاز خواهدشد؛ این واحدها در بافت فرسوده محدوده‌های ناپایدار و اراضی ناکارآمد ساخته خواهد شد.

به گفته هدایت در شهر تهران باید سالانه 150 هزار واحد ساخته شود تا جلوی فرسودگی شهر گرفته شود این درحالی است که در سال‌های گذشته 40 تا 60 هزار واحد مسکونی ساخته شده که منجر به عقب‌ماندگی‌هایی در این حوزه شده است.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی