Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:00:53 GMT

شبی که گریزمان، لیونل مسی بود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۰۱۸۹

شبی که گریزمان، لیونل مسی بود

آنتوان گریزمان در دیداری که فشار زیادی روی او بود، به خوبی توانست پاسخ انتظارات را بدهد و با دبل مقابل بتیس اجازه نداد غیبت مسی احساس شود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، شب گذشته آنتوان گریزمان پس از یک پیش فصل نه چندان مطلوب و یک بازی ناامیدکننده برابر بیلبائو در هفته اول لالیگا، قدم به نوکمپ گذاشت تا در غیاب مسی و سوارز، رهبر خط حمله بارسلونا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار روی او حداکثری بود.

 

 

 

 

لیونل مسی و لوئیس سوارز هر دو مصدوم بودند و به بازی شب گذشته نرسیدند. آنها همراه فرزندان شان از روی سکوهای نوکمپ نظاره گر بازی بودند. عثمان دمبله دیگر مهاجم بارسا هم که مصدوم بود نیز از روی سکوها کنار کارلس آلنیا تماشاگر مسابقه بود.

پس از شکست در هفته اول لالیگا و با توجه به غیبت سه مهاجم اصلی، بسیاری از هواداران بارسا به بازی با بتیس بدبین بودند اما گریزمان در کنار ستاره های جوان بارسا همچون کارلس پرز، اجازه ندادند کسی غیبت ابرستاره های تیم را حس کند.

 

 

 

 

گریزمان مرد همیشه فعال در تمام خطوط بود، او میل به توپگیری از هم تیمی هایش و مشارکت در بازی تیم داشت و پیوسته باعث به هم ریختگی نظم خط میانی و دفاعی بتیس می شد. گریزمان برای دیگر هم تیمی هایش ایجاد فضا می کرد و با اینکه مهاجم نوک بود اما به عقب می آمد و یک بازیکن فعال در زمین بود. ستاره فرانسوی 64 پاس داد که 54 تای آن به مقصد رسید. 4 بار شوتزنی کرد، دو گل زد و یک پاس گل هم به آرتورو ویدال داد. 16 بار توپ را از دست داد و سه بار نیز از بازیکنان حریف توپگیری کرد.

گریزمان با دو گلی که زد، حالا همراه با کریم بنزما، سرجی گواردیولا، لورن و جرارد موره نو در صدر گلزنان لالیگا قرار دارد. گل اول او به سبک لوئیس سوارز بود. او با فرار از تله آفساید، خود را به سمت توپ پرتاب کرد و با ضربه ای محکم، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. گل دوم او هم به زیبایی هر چه تمام تر و به سبک گل های مسی به ثمر رسید. خود گریزمان هم در پایان بازی گفت که گل دومش را از مسی تقلید کرده است.

 

 

 

 

 

 

در نهایت همان هوادارانی که چند ماه پیش در نوکمپ به شدت علیه او سوت های اعتراضی سر داده بودند(زمانی که با پیراهن اتلتیکو برابر بارسا به میدان رفت)، ایستاده به تشویق او پرداختند. حالا دیگر همه، اتفاقات سال گذشته و بدعهدی گریزمان را فراموش کرده اند و ستاره فرانسوی در صلح کامل با دوآتشه های بارسا قرار دارد.

اکنون بسیاری منتظر تماشای بازی او کنار لیونل مسی هستند. ال سادار و بازی برابر اوساسونا می تواند همان دیداری باشد که به انتظارات برای مشاهده زوج مسی-گریزمان پایان بدهد. در روزی که سوارز و دمبله بازهم غایب خواهند بود، این بار خط حمله بارسا را مسی و گریزمان، باهم رهبری خواهند کرد.

 

بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال در لالیگا مطرح شده است. 

رئال که فردا ساعت 17:45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد بارسا در زمین خیرونا (ساعت 20) امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نبود رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار می‌کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است و از سوی دیگر فاصله زمانی تا بازی بارسا-خیرونا نیز مشکل ساز است.

مارکا نوشته است که باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی نیز جشنی در میدان سیبلس برگزار نشود و به این ترتیب بازیکنان بعد از اتمام بازی با کادیز راهی منزل خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی