Web Analytics Made Easy - Statcounter

حفیظ‌الله فاضلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته ۲ هزار و ۱۸۹ شکایت کارگری ثبت شد که از این تعداد یک هزار و ۸۰۰ شکایت منجر به صدور رای شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۸۹ رای با اعتراض مواجه شد و در نهایت از این تعداد اعتراض به رای، ۴۷ مورد به دیوان عدالت اداری ارجاع داده شد که در مقایسه با سال گذشته از افزایش ۱۲ درصدی کیفیت آراء برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در سال ۹۶ برای یک هزار و ۷۱۲ دادخواست ثبت شده یک هزار و ۶۳۸ رای صادر شد که از این تعداد ۴۴۰ رای با اعتراض مواجه شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از تعداد ۴۴۰ رای اعتراضی ۱۳۳ رای به دیوان عدالت اداری برای تعیین تکلیف نهایی ارجاع داده شد.

فاضلی همچنین از کاهش شدید حوادث ناشی از کار در استان خبر اد و گفت: علاوه بر اینکه رابطه کارگر و کارفرما در استان بهبود یافته است، با نظارت های مستمر و دقیق از بروز حوادث ناشی از کار در استان کاسته شده است.

رسیدگی و تصمیم‌گیری در مورد دعاوی و اختلافات ناشی از اختلاف فردی بین کارفرما و کارگر یا کارآموز از طریق هیات‌های تشخیص و حل اختلاف ماده ۱۵۷ قانون کار رسیدگی و حل و فصل می‌شود.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنکور 1403 در بجنورد

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه