Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فاضلی با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی کشور رزمندگان جنگ اقتصادی هستند گفت: دستگاه قضایی در استان البرز برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از تمام ظرفیت‌ها در راستای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران استفاده خواهد کرد. تاریخ انتشار: 15:40 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۶۷۳

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در شصت و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران همراه بود با اشاره به سیاست‌های کلی در حمایت از فعالان اقتصادی کشور اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی و به تعبیری با ترورسیم اقتصادی مواجه هستیم و دشمنان از همه جبهه‌ها به ما حمله کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی کشور رزمندگان جنگ اقتصادی هستند، ادامه داد: مانند دفاع مقدس این رزمندگان نیز به حمایت نیاز دارند، حمایت‌هایی که مادی و معنوی باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در استان البرز برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از تمام ظرفیت‌ها در راستای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران استفاده خواهد کرد گفت: تمامی ظرفیت‌های کشور باید در خدمت فعالان اقتصادی برای تولید و اشتغال باشند.

فاضلی هریکندی در مورد حمایت دستگاه قضا در استان البرز از فعالان اقتصادی به ویژه در مورد ارتباطات میان کارگر و کارفرما بیان کرد: مثلا در حادثه‌های غیرعمد کاری برای کارگران، فعالان اقتصادی به مراجع قضایی مراجعه می‌کنند و تا زمانی که حکم پرونده برای آن‌ها صادر شود به نوعی به دلیل مراجعاتی که دارند از کار باز می‌مانند و فعالان اقتصادی خواستار رسیدگی به این مورد شده اند.

رئیس کل دادگستری استان البرز ادامه داد: در زمان حاضر اقداماتی در استان و در خصوص رسیدگی به پرونده‌های حادثه‌های کاری انجام شده است تا در کمترین زمان این موضوعات حل شود؛ چون مطالبات کارگران در این خصوص پرداخت دیه است و می‌توان آن را بدون کمترین حضور کارفرما حل کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با نماینده پزشکی قانونی و یا بازرس اداره کار هماهنگ خواهیم کرد تا رسیدگی به پرونده فعالان اقصادی در خصوص حوادث کار بدین صورت در البرز پیگیری شود که بدون کمترین حضور کارفرما در مراجع قضایی باشد و در صورت موافقت با اجرای آن در روز‌های آتی بصورت پایلوت در کرج اجرایی می‌شود و در آینده نزدیک آن را به دیگر واحد‌های قضایی استان ارجاع می‌دهیم.   بیشتر بخوانید:   برخورد قاطع با فساد درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در استان البرز   تشکیل کارگروهی جهت کاهش پرونده‌های مسن / اتخاذ تدابیر ویژه تشویقی برای قضات و کارمندان ساعی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادگستری البرز فعالان اقتصادی رزمندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان