Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رحمان مجرد معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با مسئولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از اجرای برنامه شب خاطره در اردبیل خبرداد و گفت: نقد و بررسی کتاب های منتشر شده در حوزه ادبیات دفاع مقدس نیز از جمله برنامه های حوزه هنری است که هر ذو هفته یکبار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برنامه‌های شب خاطره، ادای دین به شهدای کشورمان است، ادامه داد: کشور اگر آزادی، امنیت و استقلال دارد همه را مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان، تمام کسانی که قبل و بعد از انقلاب و با دفاع از حرم، دین خود را ادا کرده و جان و مال خود را در راه این آرمان‌‎ها فدا کردند، است.

مجرد به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حوزه هنری پیش از ابلاغ گام دوم در همان مسیر، حرکت کرده بود و امروز هم از اهمیت این بیانیه غافل نبوده و براساس آن فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری اردبیل با بیان اینکه امروز باید با هم افزایی بتوانیم گام‌های بلندی را برای مردم و برای کشور عزیزمان برداریم گفت: شب خاطره‌ای ابتکاری و ماندگار است تا با نگاه کاربردی و درست از تجربه‌های گذشته گام‌های استواری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس در آینده برداشته شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود