Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: هسته پژوهشی محرومیت‌زدایی در دانشگاه‌های اردبیل راه‌اندازی می‌شود که این مورد در دستور کار قرار گرفته است. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل٬ حسین دشتی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اردبیل اظهار داشت: ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار است و در این زمینه با توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی مددجویان وضعیت مددجویان را به سطح مطلوب برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که 147 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان در نظر گرفته شده است بیان کرد: درصدد هستیم با تزریق به موقع اعتبارات برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی به شکل موفق عمل کرده و با جذب 100 درصدی تسهیلات بانکی در امر ارائه خدمات به مددجویان به شکل مناسب عمل کنیم.

551 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان افتتاح می‌شودایتام تحت پوشش کمیته امداد قزوین صاحب خانه شدند"پویش تا مهر با همدلی" برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: با ارائه تسهیلات 4 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد می‌شود که برنامه‌ریزی در این زمینه برای ما حائز اهمیت بوده و امیدواریم بتوانیم با همکاری بانک‌های عامل در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان ورود پیدا کنیم.

دشتی تصریح کرد: ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان نیز در امرمحرومیت‌زدایی به‌کار گرفته می‌شود و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که در امر محرومیت‌زدایی گام‌های اساسی برداشته و در این زمینه به شکل مناسب و قابل قبول عمل کنیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مطرح بوده و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: جشن عاطفه‌ها از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود که یک هزار و 200 مدرسه استان اردبیل در مرحله دوم میزان برگزاری این جشن خواهند بود و محوریت اصلی برگزاری این جشن تامین نیازهای دانش‌آموزان و خدمات‌رسانی به آنان است که امیدواریم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد