Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@06:28:13 GMT

سامانه سند نیروی انسانی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۱۰۱۲

سامانه سند نیروی انسانی رونمایی شد

سامانه سند نیروی انسانی در هفته دولت و با حضور مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سامانه سند نیروی انسانی در هفته دولت و با حضور مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی شد. با توجه به  ابلاغ برنامه اصلاح نظام اداری ۲ و لزوم تولید و برقراری دسترسی سریع به تصویر نیروی انسانی مجموعه وزارت کشور در پهنه ملی، سامانه برخط سند نیروی انسانی بعد از اجرای پایلوت در سه استان قم، البرز و تهران امروز دوشنبه با حضور اکبر روشن ضمیر مدیرکل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه به صورت ویدئو کنفرانس در محل وزارت کشور رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور ضمن اشاره به قوانین و مقررات مربوطه مبنی بر لزوم وجود چنین سامانه‌ای عنوان کرد: برقراری سامانه مذکور موجب بهینه شدن و یکسان‌سازی آمار و مبنای تصمیم‌گیری نیروی انسانی در کشور خواهد شد و اخذ مجوزهای استخدام و سایر موارد استان‌ها از سند به صورت جدی،  قانونمند و قابل پیگیری خواهد بود.


روشن ضمیر افزود: با استمرار این سامانه در گام اول، تولید سند به صورت مجزا برای هر استان یا به صورت ملی برای کل مجموعه وزارت کشور قابل تولید و بهره‌برداری خواهد بود.


مدیرکل توسعه منابع انسانی تصریح کرد: سامانه سند نیروی انسانی، باعث برطرف شدن مشکل دیرینه ای خواهد شد که زمان و انرژی زیادی برای جمع آوری و تهیه سند به صورت سنتی صرف می‌شد، ضمن اینکه به دلیل طولانی بودن فرآیند، اعتبار آمار و اطلاعات بعد از تولید سند قابل دفاع نبود.


روشن ضمیر ضمن اشاره به هفته دولت و تقدیر از کارمندان به ویژه مجموعه اداره کل اداری و مالی و دفاتر فناوری در استانداری‌ها عنوان کرد: دو پروژه دیگر بانک اطلاعات مدیران و کانون ارزیابی مدیران نیز از دیگر موضوعات تحقق یافته در وزارت کشور است که قطعاً جلسات اختصاصی ویدئو کنفرانس برای معرفی کامل آنها انجام خواهد شد.


روشن ضمیر به لزوم همفکری و مشارکت استان‌ها در تصمیم گیری اشاره کرد و برقراری منظم جلسات همفکری ویدئو کنفرانس و تشکیل گروه های مجازی در شبکه های مجازی را برای تحقق هدف مذکور مورد تاکید قرار داد.


مدیرکل توسعه منابع انسانی در پایان جلسه، مدت زمان نهایی ارائه و تایید سند را حداکثر یک ماه اعلام کرد و از برنامه‌ریزی حضور مدیران کل امور اداری و مالی استانداری‌ها در ستاد برای بررسی مشکلات اختصاصی استان‌ها جهت برآورد اولیه نیاز نیروی انسانی خبر داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت اردبیل روز جهانی مسجد شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان وزیر کشور مجلس وزارت کشور رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش‌های جدید ارزی در راه است

به گزارش خبرنگار صداوسیما، معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: رئیس کل بانک مرکزی برای شرکت در پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به دعوت رئیس این بانک به ریاض سفر کرد. بانک‌های مرکزی کشور‌های عضو و مقامات بین المللی در این سفر حضور داشتند، که خوشبختانه در حاشیه اجلاس مذاکرات خوبی با مقامات سازمان‌های بین المللی و بانک‌های مرکزی کشور‌هایی که طرف کاری ما هستند صورت پذیرفت.
آقای کریمی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور‌ها که سال‌ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی میشود.
معاون بین الملل بانک مرکزی همچنین گفت: بانک مرکزی در طی ماه‌های گذشته ۴۴۵ میلیون یورو از بدهی‌های سال گذشته ایران به بانک توسعه اسلامی را از محل منابع مسدود شده تامین کرد که این باعث شد فرصت‌های جدیدی برای تامین مالی‌های جدید این بانک صورت پذیرد. چون تا زمانی که ایران بدهی داشت عملا تامین مالی جدیدی صورت نمیگرفت.
آقای کریمی خاطر نشان کرد: ما در ظرف چند روز گذشته توانستیم پرداخت حج عمره امسال را از محل منابع مسدودی خودمان به بانک‌های عربستانی منتقل کنیم و از این جهت یک نگرانی که وجود داشت برطرف شد. اما هدف اصلی در این سفر این بود که این پرداخت‌ها را تبدیل به یک رابطه پولی و بانکی با بانک‌های ذیربط در عربستان بکنیم که این بتواند برای پرداخت‌های عربستان به صورت پایدار در بیاید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد